Nyt MOBO cpu ram, windows booter???
Fra : Silverspoon

Dato : 06-12-03 17:30

Jeg har købt et asus mobo amd cpu og 2700 ram. og et 360w tower
Mit problem er at computeren genstarter på vej ind i windows , både i win 98
og XP
Da jeg flyttede HDD tilbage i den gamle comp kørte det fint .

Nogen ideer???

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-12-03 17:41

Silverspoon (silverspoon@mail.tele.dk) skrev følgende:
> [...]
> win 98 og XP
> Da jeg flyttede HDD tilbage i den gamle comp kørte det fint .

Geninstaller windows...

- Martin

Fra : Zulu

Dato : 06-12-03 20:38

Martin Petersen wrote:

> Geninstaller windows...

Når du skifter mb kan jeg kun give Martin ret i at for at få det bedste
resultat (og mindst problemer) er det en god ide at genistallere windows.

Zulu

Fra : Peter

Dato : 06-12-03 17:46

"Silverspoon" <silverspoon@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
98
> og XP
> Da jeg flyttede HDD tilbage i den gamle comp kørte det fint .

Brug default settings i din Bios.

Peter

Fra : Leony

Dato : 07-12-03 10:25

In news:3fd20410$0$27390$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Silverspoon <silverspoon@mail.tele.dk> typed:

> [...]
> win 98 og XP
> Da jeg flyttede HDD tilbage i den gamle comp kørte det fint .

Windows XP holder øje med ændringer i hardwaren, hvilket gør at man ikke
umiddelbart bare kan skifte motherboard og så forvente at det kører.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/