PowerBook 15" (FW 800) hvide pletter skærm~
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-12-03 14:23

Det er naturlig vis med sorg i sindet og kedelig at man "igen" må bringe
noget negativt på banen.

Jeg har hele tiden ment at min 15" PowerBook (FW 800) ikke havde de
problematiske hvide pletter på skærmen.

Jeg har på nettet fundet en skabelon, som man kan lægge som baggrund på
skrivebordet og dermed finde de områder hvor pletterne opstår.
Er du selv i tvivl så hent den her:
http://homepage.mac.com/henrylerchemadsen/billeder/whitespots.jpg
Desværre kunne jeg derefter klart se, at min PB også er ramt af "hvide
hunde".

Jeg vil naturligvis nu rette henvendelse til Apple for at få rettet
problemet.
Har nogen andre erfaring med dette, arbejdsgang mm. Så ville jeg blive
knald hamrende glad for at høre herom....

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : Sebastian Steen

Dato : 07-12-03 20:45

Henry Lerche Madsen skrev d. 06/12/03 14:22:
> [...]
> http://homepage.mac.com/henrylerchemadsen/billeder/whitespots.jpg
> Desværre kunne jeg derefter klart se, at min PB også er ramt af "hvide

Det er ikke til at tage fejl af med den skabelon, nej :(

> Jeg vil naturligvis nu rette henvendelse til Apple for at få rettet
> problemet.
> Har nogen andre erfaring med dette, arbejdsgang mm. Så ville jeg blive
> knald hamrende glad for at høre herom....

Jeg har aftalt med Office line (Odense) at jeg afleverer den i januar og
den bliver derfra sendt til Holland og får skiftet skærmen. De tilbød at
jeg kunne aflevere den med det samme og ventetiden (for et par uger
siden) skulle kun være 4-5 arbejdsdage før jeg ville få den igen. Jeg
kan desværre ikke lige undvære computeren før til januar så jeg fik lov
til at vente.

Jeg har iøvrigt også et andet problem med skærmen den er "allergisk"
overfor for nogle faver/nuancer + den knirker ved Superdrivet, så når
jeg sidder og skriver (som nu) smålnirker den hele tiden.

Jeg er switcher, men har tidligere haft Mac, hvis jeg ikke havde vidst
hvad de kan levere, var jeg nok blevet væsentligt mere skuffet end jeg
er nu. Jeg er nemlig ellers meget glad for den!

Sebastian Steen