Terkel i Knibe som animationsfilm - hvornå~
Fra : Keldorff

Dato : 06-12-03 09:13

Kære venner

For 2 år siden kørte jeg og min lille familie på ferie i SydFrankrig. I cd
afspilleren sad Anden og fortalte om "Terkel i Knibe". I ca. ialt 3000 Km
hørte vi ikke andet - forfra forfra og forfra igen.
Anyways, jeg så i tv for noget tid siden at "de" er i gang med at lave en
animationsfilm om "Terkel i knibe".

? er; Ved I hvor langt de er nået - er der en hjemmeside - hvornår kommer
den osv.

René

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-12-03 13:12

Keldorff skrev:

> ? er; Ved I hvor langt de er nået - er der en hjemmeside - hvornår
> kommer den osv.

Filmen må være ret langt, for den får allerede premiere den 2. april
2004. Det interessante ved filmen er, at det ikke bare er en
animationsfilm, men en 3-d-computeranimeret af slagsen. Det bliver
dermed den første herhjemme.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"When I first heard that Marge was joining the police academy, I

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-03 14:27

www.afilm.dk giver en lille smule svar - ellers skal jeg gerne sende
spørgsmål af relevant slags, viderere. Men det bliver nu The Ugly Duckling
derindefra i skal holde øje med. Og så har jeg ikke sagt for meget

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk