bip ved opstart
Fra : whoever

Dato : 06-12-03 01:28

bipper ALLE bundkort, når man starter, hvis man har pillet ATL fra. Kun
strømforsyning er sat til mb'et + speaker. Men der kommer ingen bip lyde...

Det er et ECS L7S7A2

Fra : Allan / Kolding

Dato : 06-12-03 14:35

Nej.

Nyere bundkort biber kun ved fejl, og hvor mange USB tilslutninger du har,
hvor der er tilsluttet noget.
Så ingen bib er i mange tilfælde ok.
Men lige det pågældende ECS kort er jeg
svar skyldig.

De gamle K6 og Slot1 bundkort bibede jo hver gang ved opstart.

Allan / Kolding

KLIP

Fra : whoever

Dato : 06-12-03 16:39

> De gamle K6 og Slot1 bundkort bibede jo hver gang ved opstart.

Prøvede at sætte alt i igen og nu virker det. Nu er der kun ram fejl

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 06-12-03 16:35

whoever wrote:
> bipper ALLE bundkort, når man starter, hvis man har pillet ATL fra.
> Kun strømforsyning er sat til mb'et + speaker. Men der kommer ingen
> bip lyde...

Kortet burde brokke sig over, at der ikke er grafikkort og ram. Har du læst i
manualen til kortet? Hvis du ikke har en manual, har du set på produktienens
hjemmeside? F.eks. Soltek har lagt deres manualer ud som pdf filer.

> Det er et ECS L7S7A2

Kender ikke dit kort.

mvh
Henning

Fra : whoever

Dato : 06-12-03 16:56

> [...]
produktienens
> hjemmeside? F.eks. Soltek har lagt deres manualer ud som pdf filer.

Manualen ligger på nettet men der står intet med bip i, men har fået den til
at virke alligevel

Fra : Leony

Dato : 07-12-03 10:01

In news:3fd1f727$0$30086$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Henning Præstegaard <onkelhenning@virker.ikke> typed:

> Kortet burde brokke sig over, at der ikke er grafikkort og ram.

Ved du om det bipper hvis CPU mangler?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 08-12-03 00:19

Leony wrote:

> Ved du om det bipper hvis CPU mangler?

Næ. Har du prøvet?

mvh
Henning

Fra : Leony

Dato : 08-12-03 15:02

In news:3fd3b56d$0$30079$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Henning Præstegaard <onkelhenning@virker.ikke> typed:

> Næ. Har du prøvet?

Nej, jeg har aldrig prøvet, derfor spørgsmålet, men det kunne da være,
at man skulle gøre det en dag ved lejlighed (måske gør jeg det i aften -
hvis jeg får tid).