Nyt Layout
Fra : Camilla Sabroe

Dato : 05-12-03 23:41

Min hjemmeside har fået nyt layout, jeg håber I vil kigge ind og give
ris/ros og gerne efterlade et poteaftryk i gæstebogen.

Stor tak til Daniel Borg for at have stået for den tekniske del af
websiden og til Signe Sørensen for at holde hans humør oppe når det
koksede samt komme med kreative input. Også en tak til Birgitte
Stenskjær for at have korrekturlæst og givet kritik undervejs og være
frivillig forsøgsmus.

Ikke mindst en STOR tak til Jette Nielsen for at have lavet mit flotte
logo - Tusind tak!

Camilla Larsen

www.sparhawk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-03 00:05

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> Min hjemmeside har fået nyt layout, jeg håber I vil kigge ind og give
> ris/ros og gerne efterlade et poteaftryk i gæstebogen.

Hej Camilla !

Siden er rigtig flot og har nogle gode behagelige farver.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 06-12-03 13:11

Hejsa Camilla

Den er jo bare super flot, og Jette hende kan man ikke komme uden om hun er
bare en knag, har jo også lavet mit logo

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Birgitte

Dato : 06-12-03 13:35

> [...]
> frivillig forsøgsmus.
> Ikke mindst en STOR tak til Jette Nielsen for at have lavet mit flotte

Hej Camilla
Stort tillykke til den flotte side
Og skulle du få brug for hjælp en anden gang, så sig endelig til, det var
dejligt at hjælpe dig.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk