E-Mail
webnoob 5265
XNews: Specifik identited for enkelte grup~
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-12-03 17:10

Jeg henter indlæg fra primært en enkelt newsserver. I XNews settings er det
muligt på serverniveau at specifikere at en newsserver skal anvende en
specifik identitet.

Men ... nu kunne jeg godt tænke mig at jeg ved post til et enkelt hierarki
benytter en alternativ identitet. Specifikt er det til interne grupper,
hvor jeg gerne vil bruge en "rigtig" emailadresse i modsætning til min
maskerede mailadresse jeg bruger i denne gruppe.

Er det muligt? Jeg er klar over, at jeg kan udskifte identitet i det
enkelte indlæg, men kan det ikke gøres automatisk. Det er jo muligt i
groups.ini at specificere en signatur til enkelte grupper, men jeg har ikke
kunnet finde den rigtige .ini-fil at rette identiteten i.

Hvad siger I?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 05-12-03 18:26

Hej Jesper Stocholm, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> interne grupper, hvor jeg gerne vil bruge en "rigtig" emailadresse
> i modsætning til min maskerede mailadresse jeg bruger i denne

Du laver det i Groups.ini. Tag en kigger på
<http://xnews.newsguy.com/manual.html#custom2>.

Dvs. skulle det fx være de interne Tiscalisgrupper (for min nemheds
skyld, da jeg ikke husker det overordnede navn for TDC's), laver du
eksempelvis en:

[tiscali.dk*]
Email=navn@domain.tld

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-12-03 19:07

Rudi Stegen wrote :

> [...]
>
> Dvs. skulle det fx være de interne Tiscalisgrupper (for min nemheds
> skyld, da jeg ikke husker det overordnede navn for TDC's), laver du

Ahh - jeg kendte ikke til den lange liste.

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-03 19:07

"Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> kunnet finde den rigtige .ini-fil at rette identiteten i.

funktioner/konti nyheder og opret så laver du en konto med de oplysninger du
vil have der
Xnews