Hver linie starter med stort bogstav ?
Fra : SpookiePower

Dato : 05-12-03 11:15

I Outlook starte hver linie med stort bogstav. Jeg har før slået det fra,
men kan ikke huske hvor jeg gjorde det. Er der nogle som kan hjælpe
mig ?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-12-03 15:02

SpookiePower skrev i et indlæg på usenet:
> I Outlook starte hver linie med stort bogstav. Jeg har før slået det
> fra, men kan ikke huske hvor jeg gjorde det. Er der nogle som kan
> hjælpe
> mig ?

Funktionrt -> Indstillinger -> Stavekontrol -> Indstilligner for
Autokorrektur

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
Erstat invalid med dk ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares
i gruppen.

Fra : SpookiePower

Dato : 05-12-03 18:19

Takker. Det virkede