Manglende mikrofon lyd
Fra : KC

Dato : 05-12-03 17:19

Har investeret i headsæt.

Har forsøgt med MSN og Skype - jeg kan høre alt klart og tydeligt i
højtalerne, men der kommer intet retur af det jeg siger - har prøvet med to
headsæt

Hvad kan være galt? Defekt lydkort?

mvh

KC

Fra : Madsen

Dato : 05-12-03 20:34

On Fri, 5 Dec 2003 17:18:55 +0100, "KC" <kc_dk@hotmail.dk> wrote:

> [...]
>
>Har forsøgt med MSN og Skype - jeg kan høre alt klart og tydeligt i
>højtalerne, men der kommer intet retur af det jeg siger - har prøvet med to

Nok snarere en forkert indstillign af lyden.

Du skal nemlig vælge mikrofon 2 steder.
Først i "Play Control" som gør at du kan
høre dig selv i højttalerne, og dernæst
skal du videre ind i "Record Control" og
vælge mikrofon for at kunne optage lyden.

mvh Madsen

Fra : KC

Dato : 05-12-03 20:42

"Madsen" <madsen@ingen.email.her> skrev i en meddelelse

> [...]
> høre dig selv i højttalerne, og dernæst
> skal du videre ind i "Record Control" og
> vælge mikrofon for at kunne optage lyden.

Hmm og hvor finder jeg disse to - de er ikke under kontrolpanel => tale
eller kontrolpanel => lyde og lydenheder

mvh

KC

Fra : Madsen

Dato : 06-12-03 00:20

On Fri, 5 Dec 2003 20:42:12 +0100, "KC" <kc_dk@hotmail.com> wrote:

>Hmm og hvor finder jeg disse to - de er ikke under kontrolpanel => tale
>eller kontrolpanel => lyde og lydenheder

I Win98 kan man dobbeltklikke på højttaler ikonet
i Systray'en, så har man Play Control panelet.

For at komme til Record Control tager man Indstillinger
menuen og vælger Egenskaber > Indspilning > OK

Jeg mener det er ca det samme i nyere version af Windows

mvh Madsen