WEB side med stik-forbindelser?
Fra : Dennis

Dato : 04-12-03 16:38

Jeg har brug for at skulle se benforbindelser på f.eks. USB stik, ethernet,
RS232 m.v. og en gang havde jeg en helt genial WEB side til det som jeg jo
nu desværre har forlist. Hvor kan jeg se sådanne forbindelser? Selvfølgelig
helst på dansk, men engelsk er helt fint.

Fra : ak

Dato : 04-12-03 16:42

"Dennis" <a@b.cde> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu desværre har forlist. Hvor kan jeg se sådanne forbindelser?
Selvfølgelig
> helst på dansk, men engelsk er helt fint.

kig på denne side
http://www.hardwarebook.net/connector/index.html

Fra : Dennis

Dato : 04-12-03 17:14

> kig på denne side
> http://www.hardwarebook.net/connector/index.html

Det er en start men den er ikke så detaljeret. F.eks. vil jeg gerne have en
detaljeret vejledning til hvordan man laver en Cisco konsol port,
http://hwb.sunsite.dk/menu_Cable.html - siden viser kun forbindelserne på
konsol-siden og så skal man gætte sig til DB9 forbindelsen. Nu er det ikke
lige et akut problem, da jeg har lavet sådan en konsol port, men det må da
være muligt at finde en side som har "alle mulige stik" (f.eks. crossover
TP - er det det samme som T4 på deres side?)?

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 04-12-03 18:53

"Dennis" <a@b.cde> wrote:

> [...]
> http://hwb.sunsite.dk/menu_Cable.html - siden viser kun forbindelserne på
> konsol-siden og så skal man gætte sig til DB9 forbindelsen.

Tja der er da en fin tabel over forbindelser, så alt hvad du skal
bruge er da bå sidene der linkes til.

> [...]
> være muligt at finde en side som har "alle mulige stik" (f.eks. crossover
> TP - er det det samme som T4 på deres side?)?

Nej, men der er også link til "normalt" 10/100baseT både krydset og
lige kabel.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Erik

Dato : 04-12-03 23:21

> [...]
> nu desværre har forlist. Hvor kan jeg se sådanne forbindelser? Selvfølgelig
> helst på dansk, men engelsk er helt fint.

Dansk side med ethernet benforbindelser:
http://www.cubus-adsl.dk/elteknik/netvaerk/patchkabel.php

--
Erik