Spsm. til Knud Gert Ellentoft
Fra : enrico

Dato : 04-12-03 13:56

Du skrev i en anden nyhedsgruppe:

Nej, det er din Agent, du har sat til at poste i utf-8.

Du bør sætte den op som vist på
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/agent.png

Kan du ikke ændre det, så mangler du de nødvendige code pages,
kan hentes på ftp://ftp3.forteinc.com/pub/agent/english/cod.zip
eller ftp://ftp.forteinc.com/pub/agent/english/cod.zip

Pak den ud og kopier de nødvendige ind i roden af din Agentmappe.

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news, hvor svar herpå
bringes.
--
Knud

Spsm:

Jeg har udpakket filerne i All Cod biblioteket (eller hvad det
hedder).
Jeg får stadig ikke muligheden for at vælge "Western no Unicode"

Jeg har ver. 1.93 og Win XP pro.

Jeg har genstartet programmet - men ikke maskinen.

(i øvrigt er dette ikke et spørgsmål, men en konstatering)

Nu kommer spørgsmålet: Hvad gør jeg galt?
(Jeg er absolut ikke PC freak, så noget kan nemt gå galt).

-enrico

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-03 14:07

enrico <enricoool@hotmail.com> skrev :

>Jeg har udpakket filerne i All Cod biblioteket (eller hvad det
>hedder).

De skal ud og ligge i roden af din Agentmappe og ikke i en mappe.
Du behøver kun at flytte dem ud, der er brug for.

8859-1.cod
8859-15.cod
8859-1w.cod
cp1252.cod
--
Knud

Fra : enrico

Dato : 04-12-03 14:14

On Thu, 04 Dec 2003 14:06:58 +0100, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>De skal ud og ligge i roden af din Agentmappe og ikke i en mappe.

Roden??? Der er jeg allerede stået af :)
Jeg skrev jo, jeg ikke er specielt kyndig på området.

Forklar venligst for os PS spassere, hvad roden er, tak.

-enrico

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-12-03 14:42

On Thu, 04 Dec 2003 14:14:01 +0100, enrico <enricoool@hotmail.com> wrote:

>Roden??? Der er jeg allerede stået af :)
>Jeg skrev jo, jeg ikke er specielt kyndig på området.
>
>Forklar venligst for os PS spassere, hvad roden er, tak.

Roden er den første mappe.
Hvis du har en c:/Programmer, så er roden c:/.
Hvis du har c:/Agent/Data, så er roden i Agent-mappen c:/Agent

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : enrico

Dato : 05-12-03 01:55

On Thu, 04 Dec 2003 13:41:34 GMT, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>Roden er den første mappe.
>Hvis du har en c:/Programmer, så er roden c:/.
>Hvis du har c:/Agent/Data, så er roden i Agent-mappen c:/Agent
>
>Morten Bowman
>mortensnabelabowmanpunktumdk

Hvis Knud Gert skriver passer, skal de 4 filer ligge i roden til min
Agent mappe, dvs Programmer - Det virker ikke.

Morten skriver, de skal ligge i roden til mine Agent Data. dvs
Agentmappen. Det virker til gengæld.

Så nu er jeg spændt på om æ, ø og å og Æ, Ø og Å ser rigtige ud hos
jer. Gør de det?

Tak for hjælpen.

-enrico

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-03 02:19

enrico <enricoool@hotmail.com> skrev :

>Så nu er jeg spændt på om æ, ø og å og Æ, Ø og Å ser rigtige ud hos
>jer. Gør de det?

Hos mig ligger de i selve Agentmappen uden for de andre mapper,
jeg har ikke nogen i datamappen.

Men det er fint nu, hvilket du også vil kunne se i headeren på
dit indlæg (klik på H for at se hele headeren), der står nu
utf-8.
--
Knud

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-03 16:42

In article <jklvsv8304gi5vjjkb661bnlvum7h9r99o@4ax.com>,
enricoool@hotmail.com says...
> Hvis Knud Gert skriver passer, skal de 4 filer ligge i roden til min
> Agent mappe, dvs Programmer - Det virker ikke.

Han skrev roden _af_ Agent-mappen hvilket er det samme sted som Morten
anfører...

> Morten skriver, de skal ligge i roden til mine Agent Data. dvs
> Agentmappen. Det virker til gengæld.

Roden til \agent\data er roden af Agent-mappen, dvs. \agent\

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Propellen

Dato : 05-12-03 18:54

Tak.. det var lige hvad jeg havde brug for. Håber det virker!
--

/Prop