Hvor mange kartofler?
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 04-12-03 13:18

Hvor mange kartofler skal man beregne pr. mand til juleaften? Vi skal have
and, flæskesteg, brunede kartofler, rødkål og hvad der ellers hører til.
Vi bliver 17 voksne og 3 børn.

Fra : Trinita

Dato : 05-12-03 16:11

> Hvor mange kartofler skal man beregne pr. mand til juleaften? Vi skal have
> and, flæskesteg, brunede kartofler, rødkål og hvad der ellers hører til.
> Vi bliver 17 voksne og 3 børn.

Tja det kommer vel an på hvor meget dine gæster kan lide kartofler....f.eks.
min far spiser 2 kartofler og aldrig mere, min svoger kan spise 5-7 stykker,
så der er en del forskel så du skal nok tænke lidt over hvad dine gæster
plejer at spise. Men hvis jeg var dig ville jeg sige 4 mellemstore kartofler
til hver.
vh trinita

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 05-12-03 17:21

"Trinita" <adads@olkajd.-dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til hver.
> vh trinita
>
> Okay. Regnede også med en 3-4 stykker til hver. Spiser selv 1 1/2 så det
er lidt svært