RAM i ½gammel Power Book
Fra : Flemmer

Dato : 04-12-03 12:59

Hepper,

Jeg ligger inde med en TiBook, som jeg efterhånden vil tillade mig at kalde
en ældre modello. Den er 0.55 Ghz, med 256 mb Ram. Er der nogen der ved om
den kan klare en gig ram, samt om den så bliver bemærkelsesværdigt
hurtigere?

b : Såfremt jeg skulle ha' lidt mere æde på den : Hvor i anbefale at købe
hukommelse i kbh området?

Pf. Tak.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 04-12-03 13:34

Flemmer wrote:
> [...]
> en ældre modello. Den er 0.55 Ghz, med 256 mb Ram. Er der nogen der ved om
> den kan klare en gig ram, samt om den så bliver bemærkelsesværdigt

Så vidt jeg kan se i Mactracker som er et program jeg kan anbefale, så
ser det ud til at din PowerBokk har plads til 2 stk 512mb ram af typen
PC133 3.3v 144-pin SO-DIMM
Der er noget med at nyere ram kan bruges og sikkert også er billigere,
men der vil jeg ikke lægge hovedet på blokken, der må være en masse som
har erfaring i ram på TI-Book's.

http://www.mactracker.ca/

Hvis du kører OS X så vil jeg bestemt tro du kan mærke forskel.