Redigere tekst
Fra : KUR127

Dato : 04-12-03 12:22

Hvordan fjerner jeg understregning i tekst-link

Dvs. redigere teksten i tekst hyperlink.

På forhånd tak !

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-03 12:43

"KUR127" <KUR127@ehs.dk> skrev :

>Hvordan fjerner jeg understregning i tekst-link

Og så ville det være rart, hvis du skrev hvilken FPversion du
bruger, for det er lidt forskelligt.

Men under alle omstændigheder, kan du gøre det nemmeste.

Gå i htmlvisning og indsæt mellem <head> og </head>:

a   {text-decoration: none}
--
Knud

Fra : KUR127

Dato : 04-12-03 14:48

Tak.

Jeg bruger FP2000.

Er det ikke muligt at gøre uden at rode med html ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-03 15:07

"KUR127" <KUR127@ehs.dk> skrev :

>Er det ikke muligt at gøre uden at rode med html ?

Husker ikke præcist, hvordan man gør det i FP 2000, men det er
mere besværligt end at kopiere tre linjer ind, det er alt, hvad
du behøver at gøre.

Prøv at kig i hjælp under css, men mener at huske, at du skal
rette det på hver enkelt link (det skal man i FP 98).

Men måske en anden kan svare, det blev først rigtig nemt med FP
2002.

Det er jo faktisk ikke særlig svært, at kopiere de tre linjer ind
i <head> og så skal det kun gøres en gang pr. side.
--
Knud