On 2003-12-06, Fortz@ <hm@jubii.dk> wrote:
> Ja, det SKAL du ikke finde dig i - det er total dårlig service, og de må
> ikke handle på den måde ifølge markedsføringsloven og købsloven. Enten skal
> du have et tilsvarende kort, eller dine penge tilbage.
Korrekt. Han kan hæven handelen, og få den oprindeligt betalte
købesum tilbage, eller acceptere erstatningsproduktet.
>
> "stig klausen" <sdk@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:amvzb.14429$RA6.3607@news.get2net.dk...
>> jeg købte et grafikkort hos SHG ( radeon 9700 )for ca 3 måneder siden.
>> her den sidste måned blev det mere og mere udstabilt i 3d spil, og til
> sidst
>> og i 2d (skærmen flimrer ).
>> jeg sendte det til rep i fredags og fik sku allerede et nyt kort tilsendt
> i
>> tirsdags .meget hurtig og tilfredsstillende eksspedition
.
>>
>> men de har sendt mig et 9600 pro som er ca 20 procent langsommere og
> koster
>> 700 kr mindre end radeon 9700.
>> jeg ved godt 9700 ikke sælges mere.
>>
>> hvad havde i gjort hvis det var jer der blev udsat for dette.
>>
>> stig
>>
>>
>>
>>
>
>