Får jeg spaaaaaaam ?
Fra : Ukendt

Dato : 04-12-03 00:56

Får jeg spam på den her måde som jeg har sat denne mail op på
--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 04-12-03 02:37

On Thu, 04 Dec 2003 00:55:43 +0100, Per Emborg wrote:

> Får jeg spam på den her måde som jeg har sat denne mail op på

Brug dk.test istedet til sådan noget testeri

FUT: netikette

--
Christian Jørgensen | Codito, Ergo Sum
http://www.razor.dk |

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-03 03:13

Brug dk.test istedet til sådan noget testeri

FUT: netikette

--
Christian Jørgensen | Codito, Ergo Sum
http://www.razor.dk |

Hvilken test , det var et spørgsmål læs Topic eller se test der er lavet en
del prøver før denne tråd

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-12-03 10:35

Per Emborg skrev:

> Får jeg spam på den her måde som jeg har sat denne mail op på

Mener du din from-adresse: <mail.a.kvikkerten.dk> - eller adressen
i din signatur: x112kvik4u(a)dotcomprik.dk.

Ingen af dem er gyldige mailadresser - og de vil derfor ikke
modtage spam. Du skal dog nok også tænke på at en del ikke vil
kunne afkode ovenstående adresser korrekt.

Jeg foretrækker at benytte topdomænet .invalid - der er beregnet
til at lave falske domæner med. Min gyldige adresse i reply-to
(incl. nospam) modtager i øvrigt heller ikke spam.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Per Emborg

Dato : 04-12-03 17:59

Ok Jens det var et sådan svar der kan bruges :)Jeg bruger flere mail adr som
du kan se , jeg ved ikke hvordan deres mailfinder fungere om den også går
ind i det vi kan se i egenskaber osv
Men mange tak for svaret :)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-12-03 00:38

Per Emborg skrev:

> Ok Jens det var et sådan svar der kan bruges :)Jeg bruger
> flere mail adr som du kan se , jeg ved ikke hvordan deres
> mailfinder fungere om den også går ind i det vi kan se i
> egenskaber osv Men mange tak for svaret :)

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne kigge på
siden her: <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Det er lettere at følge tråden hvis man svarer neden under det
citerede og kun citerer det der er nødvendigt for at forstå
sammenhængen.