T-68i tilbud
Fra : Allan Bach

Dato : 03-12-03 21:11

Jeg har hørt at man kan købe en Sony Ericsson T-68i til 99,- et eller andet
sted. Oveni kommer så 99 i oprettelse og 6 måneder til 45 kr og det skulle
være alt!

Men jeg ved ikke hvor det er! Nogen der kan hjælpe mig ?

Er der iøvrigt nogen der har erfaring med at koble op på nettet med sådanne
en bandit via en pocketPc - Er det noget man kan bruge til noget ?

På forhånd tak!

- Allan

Fra : Jan Tønder

Dato : 03-12-03 22:18

> [...]
sådanne
> en bandit via en pocketPc - Er det noget man kan bruge til noget ?

Bruger selv min T68i til at koble min Pocket PC op til Internettet via
GPRS. Det virker perfekt - især hvis din Pocket PC har bluetooth ligesom
T68i - så er der trådløs radioforbindelse mellem enhederne, og de to enheder
skal blot være inden for 4-6 meters rækkevidde. Hastigheden er dog ikke at
prale af og det er heller ikke gratis. MB prisen er 10 kroner hos Telmore,
men 1 MB på Internettet via Pocket PC'en er bliver langt hurtigere brugt op,
end ved WAP, hvor siderne ikke fylder nær så meget.
MEN: Kan godt anbefale T68i som modem til Pocket PC.

Mvh Jan Tønder

Fra : Cox

Dato : 03-12-03 23:23

On Wed, 3 Dec 2003 21:10:49 +0100, Allan Bach wrote:

> [...]
> være alt!
>
> Men jeg ved ikke hvor det er! Nogen der kan hjælpe mig ?

De har været på tilbud hos Fona til nævnte pris (med Sonofon Variant). Skal
ikke kunne sige om prisen stadig gælder...

Fra : Jan Petersen

Dato : 04-12-03 09:27

Prisen gælder endnu. Der er vist bare udsolgt de fleste steder.

Jan

Fra : Allan Bach

Dato : 05-12-03 02:46

"Jan Petersen" <jrp@it.dk> wrote in message
> Prisen gælder endnu. Der er vist bare udsolgt de fleste steder.

Købte en T 68i idag!
Havde også muligheden for at køne en Siemens S55 for 100,- mere

Gjorde jeg det rigtige køb ????

- Allan

Fra : Per Thomsen

Dato : 05-12-03 08:53

> Købte en T 68i idag!
> Havde også muligheden for at køne en Siemens S55 for 100,- mere

S55 er en dødlækker telefon, men jeg syntes knapperne virker billige.

> Gjorde jeg det rigtige køb ????

T68i'erens knapper virker MEGET robuste, med høje kliklyde.
Men alt i alt syntes jeg du har gjort et godt køb.

Per

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-12-03 20:02

Allan Bach skrev :
> "Jan Petersen" <jrp@it.dk> wrote in message
>
> Købte en T 68i idag!
> Havde også muligheden for at køne en Siemens S55 for 100,- mere
>
> Gjorde jeg det rigtige køb ????
>
> - Allan

Vil det sige at man kan få en T68i til 2 x 99 plus 6 x 45 = 468 Kr - HVOR ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Allan Bach

Dato : 06-12-03 03:02

> Vil det sige at man kan få en T68i til 2 x 99 plus 6 x 45 = 468 Kr - HVOR
?

FONA - Jeg nuppede den sidste i Fona på strøgtet i Århus. De har dem
muligvis andre steder. Går man dem lidt på klingen i Fona på strøget i Århus
kan man også få en Siemens S55 for en hund (læs: 100 kr) oveni!

- Allan

Vil stadig gerne høre folks erfaringer med de to telefoner holdt op imod
hinanden!

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-12-03 14:00

Allan Bach skrev :

> [...]
>
> - Allan
>
> Vil stadig gerne høre folks erfaringer med de to telefoner holdt op imod

Her i Københavnstrup koster den 399,- + 99 + 6*45 men de havde ikke flere
til den pris.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Per Thomsen

Dato : 08-12-03 10:06

> Her i Københavnstrup koster den 399,- + 99 + 6*45 men de havde ikke flere
> til den pris.

Jeg købte min i El-giganten. men i sidste week-end havde de den i Fona i
City2 og jeg mener ogs Expert i Søborg.

Per