Hvor kan man få Carr's Table Water ostekik~
Fra : David Stewart

Dato : 01-12-03 23:55

Jeg har i længere tid ikke kunnet finde disse fremragende kiks, som ellers
har kunnet fås i supermarkeder over hele landet. Se evt. billede her:
http://thecheeseshop.com/scstore/graphics/crackers_carrs_table.gif .

Er der nogen, der kender en importør eller forretning i Danmark, hvor man
kan få dem? Er jeg virkelig den eneste, der savner dem?

Mvh. & pft.
David

Fra : SNiP

Dato : 02-12-03 17:06

David Stewart wrote:
> Er der nogen, der kender en importør eller forretning i Danmark, hvor
> man kan få dem? Er jeg virkelig den eneste, der savner dem?
>
> Mvh. & pft.
> David

Irma?
/J

Fra : David Stewart

Dato : 02-12-03 19:21

Nix, ihvertfald ikke her i Birkerød. Ej heller andre af CoOp Danmarks
forretninger, såsom Superbrugsen eller Kvickly. Eller for den sags skyld
Bilka eller ISO.

Mvh.
David

Fra : Mette

Dato : 03-12-03 10:25

"David Stewart" <david.stewart@ingenspamadr.dk> wrote in message news:<3fcbc6cc$0$69964$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Er der nogen, der kender en importør eller forretning i Danmark, hvor man
> kan få dem? Er jeg virkelig den eneste, der savner dem?

Prøv hos en ostemand - jeg er sikekr på, jeg har set dem hos
ostemanden på Valby Langgade

> Mvh. & pft.
> David

v.h. Mette