Efterlysning : HP BBQ sovs??????
Fra : ME

Dato : 01-12-03 15:05

Hej!!

Er der nogen der ved hvor de sælger HP BBQ sauce??????????? Rema 1000
havde dem i en periode, men har dem ikke længere, og har ikke fundet
det andre steder???

Tak

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 01-12-03 20:57

"ME" <Holahola@some.com> wrote in message
> Hej!!
>
> Er der nogen der ved hvor de sælger HP BBQ sauce??????????? Rema 1000
> havde dem i en periode, men har dem ikke længere, og har ikke fundet
> det andre steder???

Kan du ikke bare lave een BBQ sauce selv? Så havde du ikke problemet med at
være underlagt diverse butikschefers lunefulde humør...

Bjarke

Fra : Lystfiskeren

Dato : 02-12-03 16:16

Det kunne man måske nok, men den pågældende BBQ sovs er speciel god,
så vil blive glad, hvis nogen ved hvor den kan fås.

Fra : Thomas & Sanne

Dato : 02-12-03 16:20

Du skriver man kan lave den selv??
Hvordan gør man det??
Hilsen
Thomas
"Bjarke Bundgaard" <bjarkebFJERNDETDERSTAARMEDSTORT@email.dk> skrev i en
meddelelse news:bqg6eb$1lp$1@news.cybercity.dk...

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 02-12-03 21:30

"Thomas & Sanne" <thomasb@johansen.tdcadsl.dk:)> wrote in message
> Du skriver man kan lave den selv??
> Hvordan gør man det??
> Hilsen
> Thomas

Jeg har da lavet mange forskellige BBQ sauces. Om de lige smager som HP BBQ,
kan jeg ikke svare på -

Men jeg kan da lige give et hint om hvad jeg typisk bruger til mine BBQ
sauces...

Tomatpuré
Tamarind el. Citron/Lime
Sirup
Vineddike el. bare normal eddike.
Salt
Peber
Kikkoman
og diverse krydderier alt efter 'tema' såsom spidskommen, gurkemeje, stødt
koriander, paprika, cayenne peber efter behag.

Jeg lader typisk saucen hvile i køleskabet en dag eller to før jeg bruger
den.

Bjarke