Billigt hotel/motel i Paris's centrum omkr~
Fra : sunsite.dk

Dato : 03-12-03 15:07

hejsa!

vi har planer om at tage til Paris i 4 dage, og vil booke
flybilletten og hotel/motel seperat.. derfor:

er der nogen der ved et godt sted på nettet at bestille
hotel/motel i paris centrum til en RIGTIG god pris...
gerne mere en 1 stjernet!

hilsen Jan

Fra : Johnt

Dato : 03-12-03 22:10

> [...]
>
> er der nogen der ved et godt sted på nettet at bestille
> hotel/motel i paris centrum til en RIGTIG god pris...

Hvis du har brug for et billigt hotel, centralt i Paris, så er nedenstående
sagen! Det er absolut ikke noget luksushotel, men pænt og rent og med
toilet/bad og TV på alle værelser. Ligger lige ved Hotel de Ville.
Gåafstand til Notre Dame, Louvre mm. Priser fra 330FF - 450FF (2000-priser)
for et dobbeltværelse. Der er altid fuldt optaget, så bestil plads i god
tid.

Grand Hotel du Loiret
8, rue des Mauvais Garcons
75004 PARIS
TLF. 01.48.87.77.00
FAX. 01.48.04.96.56

Fra : kro90

Dato : 06-12-03 11:15

Hej
Prøv at gå ind på www.dtf-travel.dk
De har godt nok kun et enkelt hotel i Paris.
Det ligger i Madeleine området. og mindre en 10 min. i gå afstand fra
Metroen. Værelserne er af noget svingende størrelse, men der er pænt og
rent. prisen er ca. 800,- pr person for de første 2 nætter og 700,- pr
værelse for de efterfølgende nætter.
Husk at det koster ekstra at sidde ned på værtshusene i Paris 1 øl i baren
ca. 3.5 Euro og serveret ved bordet ca. 7 Euro for en ½ L

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 06-12-03 11:43

> Husk at det koster ekstra at sidde ned på værtshusene i Paris 1 øl i baren
> ca. 3.5 Euro og serveret ved bordet ca. 7 Euro for en ½ L
Hmm,

Jeg har nu boet i Paris i over to år og har endnu ikke oplevet denne
prisdifferentering. Har tidligere også hørt om den, men det kan ikke siges
at være en generel regel.

Henrik

Fra : Poul B-H

Dato : 06-12-03 14:40

"Henrik Bøggild" <slettes-hboggild@yahoo.dk> wrote in message
> Hmm,
>
> Jeg har nu boet i Paris i over to år og har endnu ikke oplevet denne
> prisdifferentering. Har tidligere også hørt om den, men det kan ikke siges
> at være en generel regel.

Salut
Jo da, men du kan hente i baren og så sætte dig ned.

Prøv at gå på en café i nærheden af Notre Dame, så er der priser for baren,
indenfor og udenfor !!

Hvis du kigger på det lovbefalede prisskilt, er der næsten altid priser for
Comptoir og Salle.

Poul B-H