3 (ROTWEILERE) Dræber 4årig dreng
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 04-12-03 05:59

Mike Clark's three dogs attacked and killed James Waddell, known as
"little Jim," in the backyard of the boy's father's Kingston Peninsula
home last March.

http://www.cbc.ca/stories/2003/11/04/dogmaul_nb031104

klik ind på siden og se hvor sød drengen var at se på FØR han mødte
naboens 3 rotweilere

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-12-03 09:09

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message

> [...]
>

> http://www.cbc.ca/stories/2003/11/04/dogmaul_nb031104
>

> klik ind på siden og se hvor sød drengen var at se på FØR han mødte

Så har vi vist set indlæg nok om dræberhunde ikke ?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 04-12-03 18:34

On Thu, 4 Dec 2003 09:09:24 +0100, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message

>Så har vi vist set indlæg nok om dræberhunde ikke ?

jo helt enig og det er måske ikke så spændende når det ikke drejer
sig om "dræberpitbulls" men om "almindelige dræberhunde" ?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-12-03 09:51

> jo helt enig og det er måske ikke så spændende når det ikke drejer
> sig om "dræberpitbulls" men om "almindelige dræberhunde" ?

Det er frygteligt lige gyldigt hvilken race / blanding der er tale om.
Det er vel rigtigt at nogle racer / blandinger er nemmere at få til at blive
dræberhunde, men alle racer / blandinger kan vel finde på at bide.

I lørdags var jeg nede for at handle i vores lokale Fakta. Da jeg gik ind
lagde jeg tilfældigt mærke til 2 der kom og bandt deres 2 hunde udenfor.
Da jeg havde handlet ind og gik tilbage mod bilen skulle jeg forbi de 2
hunde. Der er desuden en række indkøbsvogne så der er vel omkring 1 m mellem
de stolper som hundene var bundet til og indkøbsvognene.
Jeg kunne se den ene hund var en bullterrier type og den anden en
Rottweiler. Jeg var (pga. den helt sikkert forkerte offentlige mening) mest
opmærksom på bullterrieren, som dog lå og gnaskede i et ben (ikke et barn).
Så alt vel......
Så kom jeg hen til rottweileren, og den farede frem og gøede, knurrede og
viste tænder. Den var heldigvis bundet stramt op, men der var kun ca 30 cm
fra hunden til mig da jeg kantede mig forbi.
Jeg blev faktisk bange.
Tænk hvis der var kommet mor den anden vej, med et lille barn i hånden .
Barnet ville så have været på den side med hunden.

Fra : Anja Bjerke

Dato : 04-12-03 11:38

Punish the deed, not the breed wrote:
> Mike Clark's three dogs attacked and killed James Waddell, known as
> "little Jim," in the backyard of the boy's father's Kingston Peninsula
> home last March.

Jo, det har vært mye om hunder som angriper nå, men litt moral var det her
likevel. Til forskjell fra mange andre hundeeiere som har hunder som
angriper/dreper, ble disse hundene avlivet og _eieren sier han aldri mer vil
ha hund_. Altfor ofte blir jo offeret, ikke hunden (eller eieren), utpekt
som syndebukk av hundeeieren.

--
Hilsen Anja

anjagtb att online dot no