dyrlæge besøg
Fra : oz7aik JB

Dato : 02-12-03 11:15

hej

Hvilken alm. priser er der på et dyrlægebesøg i Københavns
området.

JB

Fra : dpl

Dato : 02-12-03 17:55

oz7aik JB wrote:
> hej
> Hvilken alm. priser er der på et dyrlægebesøg i Københavns
> området.

Det kommer da vist lidt an på hvorfor man er taget derhen!
Dorthe

Fra : Pwh

Dato : 02-12-03 19:24

oz7aik JB wrote:
> hej
>
> Hvilken alm. priser er der på et dyrlægebesøg i Københavns
> området.
>
> JB

Jeg mener at en almendelig konsultation koster ca 5-600kr.
Det er sikkert derfor at selvrisikoen på sygeforsikringer tit er på det beløb
så folk ikke bare fiser ned på forsikringens regning hver gang hunden hoster 3 gange ;)

/Jens

Fra : 7C

Dato : 02-12-03 22:24

Jeg har en kamerat der har det meget dårligt med at betale 600 kroner for en
ting der tager 2 minutter. Så han sagde til dyrlægen at det måtte være en
god timeløn, hvis 2 minutter koster så meget. Dyrlægen fortalte ham at han
jo havde betalt for 15 minutter som et normalt besøg ville vare. Herefter
bad min kammerat dyrlægen om at give hunden et grundigt sundhedstjek og så
iøvrigt lige klippe dens klør og rense dens øre. Han havde jo 13 minutter
tilbage af den tid han havde betalt for. Så det fik han med uden ekstra
omkostninger.

/Søren