DR forbrugerquiz i Camino 0.7
Fra : Morten Lind

Dato : 01-12-03 13:02

Prøvede en quiz i min favoritbrowser...skal lige sige, at den kører både
e-boks og andre offentlige sites.......

duede ikke....sendte følgende.......

>citat<

Hej Rene........har nu afprøvet den i en anden browser.........der
virkede den fint........

Browseren, som forbrugerquizzen IKKE virkede i, er Camino, build
0.7.......det er en Mozillakerne-baseret browser, og den plejer at virke
med ALT............e-boks, digital signatur og alt muligt
andet........og så er det en af de hurtigste, der findes

Derfor undrede det mig, at jeg ikke kunne aktivere "send" knappen???????

Men nu har jeg prøvet med Safari, og den sender fint.......

Det burde jeg have prøvet, inden jeg skrev til dig, men som du sikkert
er klar over, så er vi, der bruger alternative og bedre styresystemer og
programmer meget på vagt overfor specielt offentlige institutioner, der
"udelukker" os, fordi man "som regel" vælger laveste fællesnævner i
dette land

Tænk bare på de 200 studerende, der ikke kan tilmelde sig den
KoordineredeTilmelding på Københavns Universitets hjemmeside, fordi de
IKKE benytter sig af Windows......

Og tænk på http;//www.virk.dk...........som - i begyndelsen, i hvert
fald - IKKE virkede med andet end Windows...........(Piiiiiiiinligt)

Så tilgiv at jeg er hurtig på aftrækkeren, det kommer sig af at føle sig
forfordelt)

Med venlig hilsen
Morten Lind

mandag 1. dec 2003 kl. 10:58 skrev kontant [FÆLLESPOSTKASSE]:

Hej Morten

Jeg har selv lige afprøvet quizzen og kan ikke finde noget problem. Kan
du beskrive nærmere, hvad der er galt? Prøv lige igen, inden du skriver
tilbage. Det kan være, at det har løst sig selv.

Mvh

René Nielsen, Kontant