måske lidt banalt?
Fra : preben ipsen

Dato : 02-12-03 20:37

Hej
På mine sider har jeg menuen liggende i en include fil. Det virker også
fint, men på et tidspunkt har jeg fået døbt øverste menu punkt til "hjem",
det vil jeg have lavet om....men pokker om jeg kan finde ud af det.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Ole

Dato : 02-12-03 21:54

> www.showdogs.dk

Kanon flot side, men har du lavet den i Frontpage?

Mvh
Ole

Fra : preben ipsen

Dato : 02-12-03 21:57

Hej
Tak for rosen.
Ja, den er lavet i Frontpage.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-12-03 21:58

Ole wrote:

> Kanon flot side, men har du lavet den i Frontpage?

Det vil jeg tro, hun har - i FP 2003?

---
ahw

Fra : Lars Raaby

Dato : 02-12-03 22:20

preben ipsen skrev bl.a.:
> [...]
> øverste menu punkt til "hjem", det vil jeg have lavet
> om....men pokker om jeg kan finde ud af det. venlig hilsen

Jeg kan ikke lige svare dig på dit spørgsmål men jeg har fundet
en fejl på siden.
Din bagrunds billede mangler!!
file:///C:/skabeloner/images/bag.jpg

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby

Unix, MS-DOS, and Windows
(also known as the Good, the Bad, and the Ugly)

Fra : preben ipsen

Dato : 02-12-03 22:48

Hej
Hmmmm....fik ikke svar, men flere problemer
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-12-03 05:42

Husk at importere alle billeder til dit Web før du bruger dem på en
side.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-12-03 05:40

Tools | Site Settings | Navigation.