Easynews: Gamle indlæg
Fra : Per Moreau

Dato : 03-12-03 15:03

Det var godt nok imponerende.
Jeg indtalerede en ny newsreader og satte den til at lave en komplet
scan af gruppen her og der dukkede headere op helt tilbage fra 22 Aug.
Er det normalt at en news udbyder har så gamle indlæg liggende ?

Mvh
Per M.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-12-03 15:14

Hej Per Moreau, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> [...]
> komplet scan af gruppen her og der dukkede headere op helt tilbage
> fra 22 Aug. Er det normalt at en news udbyder har så gamle indlæg

Der afhænger af, hvad du mener med normalt.

På dknews.tiscali.dk er det ældste indlæg i denne her gruppe fra 25.
maj - 2001 altså

Det er her: <news:9elont$56d$1@news.inet.tele.dk>
Og har man ikke den server inde, kan det ses på samme via Peters
fine dims:
<http://news.trc.dk/?article=%3C9elont%2456d%241@news.inet.tele.dk%3E&server=dknews.tiscali.dk>

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-12-03 15:23

Hej Rudi Stegen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Der afhænger af, hvad du mener med normalt.
>
> På dknews.tiscali.dk er det ældste indlæg i denne her gruppe fra
> 25. maj - 2001 altså

Hov, der var en flyvende hollænder fra februar (stadig 2001),
hvorfor ovenstående ikke passer, jf. Peters dims:
<http://news.trc.dk/?article=%3C9690de%24aog%241@news.talkline.nl%3E&server=dknews.tiscali.dk>

Men der huller så langt tilbage. Noget kunne tyde på, at dknews
omsider er blevet fyldt op og begyndt at slette gamle indlæg.

--
Hygge fra Århus - Rudi