Uforglemmelige Tiscali brugeroplevelser
Fra : F.Larsen

Dato : 02-12-03 23:10

Hej

Hermed mit bidrag til endnu en "uforglemmelige Tiscali brugeroplevelser".

I en fritidsklub jeg er medlem af, har vi siden marts 1999 år haft et 1049
dial-up abbonemet hos Tiscali (image som det hed den gang). Vi har uden
undtagelse betalt alle regninger til tiden og været glade og tilfredse med
vor internet forbindelse som vi brugte på vor klubaftner.

Nu godt 4 år senere oplever vi pludselig at forbindelsen ikke virker. Vi
igangsatte en undersøgelse for at tjekke at A-nummer visning stadig virkede
og prøvede at logge ind på "selv betjeningssystemet eCare" for at prøve at
ændre password til noget nyt. Systemet meldte ikke nogen fejl eller andet og
vi prøvede at opdatere password m.v. for at se om det kunne være her fejlen
liggende. Da alt var prøvet, uden held, rettede jeg henvendelse (via en
e-mail formular på Tiscalis hjemmeside) om at vi havde problemer med at
logge ind på vor konto og om Tiscali kunne se på problemet.

3 dage senere fik jeg følgende svar:

--citat--
Hej
kontoen er blevet suspenderet fordi adressen ikke finde i cvr

Med venlig hilsen
Tiscali A/S - Teknisk support
--citat--

Jeg har svaret Tiscali, at jeg syntes at det var unødvenigt at lukke kontoen
på den måde og at vi selvfølgelig står til rådighed med yderligere
oplysninger hvis de mener de mangler noget.

Jeg har ikke modtaget noget svar fra Tiscali .... det er nu 14 dage siden

Det skal sige at vor forening har eksisteret under kommunale vinger siden
1975, har egne lokaler, kan findes i de gule sider m.m i telfonbogen osv ...

Tja, man undres ...

--
Flemming