Grafikflimmer ? Geforce MX2 64 mb
Fra : Mcisten

Dato : 03-12-03 12:53

hej, kan nogen hjælpe

Jeg sidder med en pc, pentium II 400 mzh, med geforce mx2 64 mb grafikkort.
Den medfølgende driver til kortet er installeret.

Jeg har så installeret FIFA 2003 + den direct x 8.1 som følger med spillet.

MEN når jeg starter spillet kører indledningen fint, til jeg når til menuen
i spiller så bliver skærmens billeder halv gennemsigtige og jeg kan se
musepilen og den reagerer på det men det hele ligner lort.

Hvad gør jeg ?

Jeg overvejer driveropdatering af skærmkort, opdatering af skærm driver,
direct x 9.0B samt køre win sr2 ind over.

Tror I det løser problemet ?

Med venlig hilsen
Mcisten

Fra : Mcisten

Dato : 08-12-03 08:21

Hej Folks

Det virkede med opgraderingen af grafikkortet, mere hvis andre skulle opleve
samme problem