Aldi maskine med ati radeon 9500 pro
Fra : Fiznap

Dato : 02-12-03 23:28

hej

ved det der lavet en speciel driver til dette grafik kort, er der nogle der
ved hvor man kan hente en opdateret driver. fordi hvis man bruger den den
driver fra ati hjemme side så siger den at man har et medion radion 9600 tx.
og den driver giver nogle grafik problemer i et online spil jeg spiller

mvh

brian

Fra : SA

Dato : 02-12-03 23:48

> [...]
tx.
> og den driver giver nogle grafik problemer i et online spil jeg spiller

Jeg har opgivet at finde ud af hvad i himlens navn det er for et grafikkort
der sidder i de Medion'er.
Men jeg tror nu ganske sikkert du kan regne med, at kortet vil fungere
glimrende med de normale ATi drivere.
Jeg tror snarere du er løbet ind i en uheldig driver version/spil
kombination, noget man som ATi ejer desværre må leve med.
Måske er der nogle der kan hjælpe mere, hvis du lige skriver hvad det er for
et spil du oplever problemerne med, og hvad de (problemerne altså!) består
af :)

Fra : Fiznap

Dato : 03-12-03 13:27

spillet hedder everquest. og problemmet opstår når jeg går ind og ud af
spillet ved at bruge alt + enter så jeg kommer ud til skrivebordet hvor
everquest kører i baggrunden, problemmet viser ved at jeg kun har 16 color
farver i stedet for 32 bit farver gør det lidt svært at spille. ved jeg
logger min spiller og starter ham op igen er alt normalt, indtil jeg bruger
alt + enter igen

Fra : Nikolaj

Dato : 03-12-03 13:50

"Fiznap" <fiznap80SLETDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> farver i stedet for 32 bit farver gør det lidt svært at spille. ved jeg
> logger min spiller og starter ham op igen er alt normalt, indtil jeg

Alt + Enter er en windows commando og giver egenskaberne for det valgte
emne, så du kan ikke bruder den er dit problem vel løst, men hvorfor bruger
du den commando midt i et spil?

Fra : Per Jensen

Dato : 03-12-03 21:21

tjek www.medion.de indtast under support tror jeg nok dit serie nr på pc der
er drivere til alt i din pc og nyeste firmware

mvch

Per

Fra : hamish

Dato : 04-12-03 08:42

Hej SA (og andre der måtte have interesse forstås

Har selv samme computer, og en del ekstra grå hår, erhvervet ved at lede
efter data på grafikkortet (der tilsyneladende ikke rigtig findes...)
Men på flg. link:

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4170

findes en artikel, hvoraf fremgår, at der i virkeligheden er tale om en
modificeret Radeon 9500 pro. GPU. Navnet skulle være fremkommet som en
slags kompromis mellem MEDION og ATI. Mht. driver bruger jeg selv den
nyeste fra ATIs hjemmeside. Og indtil videre fungerer det fint (har dog
ikke prøvet den i spil)

Mvh. Hamish.

http://www.kandu.dk/

Fra : -=Madsen=-