Hvilket grafikkort har 2000 kr at gøre god~
Fra : Per

Dato : 02-12-03 17:04

Hvilket grafikkort anbefaler I?
skal bruges til spil

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 02-12-03 17:28

> Hvilket grafikkort anbefaler I?
> skal bruges til spil

Et PowerColor Radeon9800non-pro med hele 256MB-DDR-II (2.2ns) Ram til 2395kr
hos www.prc-data.dk el. www.pchonline.dk
-Niels-

Fra : --=STONE=--©

Dato : 02-12-03 17:58

> Et PowerColor Radeon9800non-pro med hele 256MB-DDR-II (2.2ns) Ram til
2395kr
> hos www.prc-data.dk el. www.pchonline.dk
> -Niels-

Hvorfor lige det kort ??
Hvad vil du bruge alle disse ram til i spil ??

--
--=STONE=--©

Fra : SA

Dato : 02-12-03 21:32

"--=STONE=--©" <Sejl@surfmailSPAM.dk (fjern SPAM)> wrote in message

> 2395kr
>
> Hvorfor lige det kort ??
> Hvad vil du bruge alle disse ram til i spil ??

9800non-pro er et af de billigste high-end kort på markedet lige nu.
Jeg tror ikke du finder ret mange her i gruppen der fx. vil anbefale dig et
nvidia fx5900 istedet for.

256 mb ram er ikke "for meget" til spil, som det har været oppe et par gange
kræver fx. Call of Duty 256 mb ram på grafikkortet for at kunne køre perfekt
i den højeste detaljeringsgrad.

Fra : Aragorn24

Dato : 03-12-03 00:25

DU kan få mit Radion9700Pro med 128MB ram, den sparker fint røv i alle spil

--
Mød mig på: www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : SA

Dato : 03-12-03 00:32

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> DU kan få mit Radion9700Pro med 128MB ram, den sparker fint røv i alle
spil

DET ville jeg sige ja til hvis det var mig der stod og havde 2000 og
manglede et nyt grafikkort ...

Fra : Aragorn24

Dato : 03-12-03 00:42

Jeg har lige kørt kørt Halo på full detalje, det kører SYGT-GODT

ps: se evt. billede her: www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Nikolaj

Dato : 03-12-03 13:52

Er Halo et DirectX 9 spil?

Fra : --=STONE=--©

Dato : 03-12-03 17:12

> spil
>
> DET ville jeg sige ja til hvis det var mig der stod og havde 2000 og
> manglede et nyt grafikkort ...

Klart et fornuftigt køb...

--
--=STONE=--©

Fra : --=STONE=--©

Dato : 03-12-03 17:11

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> DU kan få mit Radion9700Pro med 128MB ram, den sparker fint røv i alle
spil

Det vil jeg også mene mit gør ( har ikke mærket probs. endnu -- heller
ikke i Call Of Duty )

Så jeg holder nu på at de 256 Mb ram kun kommer til deres rette, hvis der
kørers med avanceret tegne progs. osv. !!
Bare min mening / erfaring !!

--
--=STONE=--©

Fra : Brian Lund

Dato : 05-12-03 00:30

> DU kan få mit Radion9700Pro med 128MB ram, den sparker fint røv i alle
spil

Ikke for at provokere eller noget, men jeg har efterhånden lagt mærke til at
mange staver navnet forkert, der er en del der skriver "Radion" men det
skrives altså "Radeon" - Det udtales også Ra-de-on, men ok det giver jo det
samme med i :)

Brian

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 03-12-03 13:55

> [...]
gange
> kræver fx. Call of Duty 256 mb ram på grafikkortet for at kunne køre

Øh, det er lodret løgn. Jeg kan fint køre det med 128 mb på højeste
detaljeringsgrad. Det være sig 1280x1024 med 4xAA/8xAF + max tekstur/minimap
samt højeste spilindstillinger.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : H@nsen

Dato : 05-12-03 01:55

Morten Holberg Nielsen wrote:
> Øh, det er lodret løgn. Jeg kan fint køre det med 128 mb på højeste
> detaljeringsgrad. Det være sig 1280x1024 med 4xAA/8xAF + max
> tekstur/minimap samt højeste spilindstillinger.

Tillykke skriv til producenten og fortæl dem at de lyver...

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 05-12-03 15:14

"H@nsen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:ZHQzb.4619$fN6.3005@news.get2net.dk...

> Tillykke skriv til producenten og fortæl dem at de lyver...

Øh... Fordi producenten siger at du skal have 256mb på dit kort, betyder
ikke at det er sandheden.
Jeg tror mere på hvad jeg selv har erfaret. Jeg kan køre det perfekt, men
fordi producenten siger at det burde jeg ikke kunne, så kan jeg altså
ikke...? Er det det du siger?

Jeee...

Fra : SA

Dato : 05-12-03 02:25

> [...]
>
> Øh, det er lodret løgn. Jeg kan fint køre det med 128 mb på højeste
> detaljeringsgrad. Det være sig 1280x1024 med 4xAA/8xAF + max

Nej det er det faktisk ikke, man kan godt køre det (i hvert fald under win
XP, sagen stiller sig vist anderledes med win 98) hvis man kan leve med
texture swapping.
Men det er ikke det jeg forstår ved at det kører "perfekt", idet der
uvægerligt vil opstå nogle irriterende "drops" (hak) i spillet i forbindelse
med disse swaps.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 05-12-03 15:15

> [...]
> Men det er ikke det jeg forstår ved at det kører "perfekt", idet der
> uvægerligt vil opstå nogle irriterende "drops" (hak) i spillet i

Jeg har ikke oplevet disse swaps.

Fra : SA

Dato : 06-12-03 11:31

> forbindelse
>
> Jeg har ikke oplevet disse swaps.

Og du kører med Textures og Models på Extra ?