K: Fladskærm.
Fra : Bjørn

Dato : 01-12-03 17:50

Fladskærm købes.
Max pris 1800kr.

Skriv hvad du har, hvor gammel den er, samt din pris.

Bud modtages pr. mail, husk at fjerne filteret.

- Bjørn, Aalborg.

Fra : Leony

Dato : 01-12-03 18:26

In news:3fcb7110$0$27411$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Bjørn <kongenFJERN@DETTEudnytmig.nu> typed:

> Fladskærm købes.
> Max pris 1800kr.

Købere og sælgere mødes i markedsgrupperne, så prøv der, da der er
større chance for at finde en som vil sælge sin skærm.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Christoffer Sørensen

Dato : 01-12-03 20:28

dk.MARKED.privat.edb.ekstern / dk.MARKED.privat.edb - ehm?

Fra : Christian Mygind

Dato : 01-12-03 20:32

Christoffer Sørensen wrote:
> dk.MARKED.privat.edb.ekstern / dk.MARKED.privat.edb - ehm?

dk.edb.hardware - host.

/Chr

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 01-12-03 21:07

Således skrev "Christoffer Sørensen" <nion@nion[fjern-mig].dk> i
dk.edb.hardware Mon, 1 Dec 2003 20:27:51 +0100:

Indlægger er krydspostet til dk.edb.hardware *og*
dk.marked.privat.edb.ekstern, hvoraf det kun er den sidste gruppe, der
er rigtig.

Kommentaren kommer fra dk.edb.hardware.

Fut til netikettegruppen.

Knud