Andet multimedie
bentjuul 3670
Print program <- findes det?
Fra : Misser007

Dato : 02-12-03 15:43

En masse grafiske fremstillinger skal skrives ud. Det drejer sig om måske
100 dokumenter der er lavet i InDesign -> exporteret til PDF. Det er et
sandt mareridt at skrive dem ud, så mit spørgsmål er, om der er nogle der
har kendskab til et print program, man kan lave et job i, som f.eks. en
kommando der lyder: "Når jeg trykker print, skriver du alle 100 dokumenter i
den rækkefølge -det antal jeg ønsker det".

Det kunne bare være lækkert hvis jeg -eller rettere sagt virksomheden jeg
arbejder i, kunne få fat i sådan et stykke software.

Kunne jo være der var én her i gruppen, der havde kendskab til det. Det MÅ
da absolut findes.

--
Trine (8500 Grenå)

Mobil: Samsung E700
Teleselskab: TDC

Fra : Studio Smalbro

Dato : 02-12-03 16:34

Jeg vil tro du kan sætte det op i Macroexpress
(http://www.macroexpress.com/features.htm). Alternativt - men det vil
sikkert kræve en programmør, Window Script Host, som et Microsoft scripting
sprog.
Jeg syntes jo kke 100 dokumenter lyder af så meget, men hvis du beskriver
jobbet i flere detaljer kan vi måske give et klarere svar.
Kh
Bjørn

Fra : //zigge

Dato : 02-12-03 20:45

"Misser007" <misskat@F-J-E-R-Nmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne bare være lækkert hvis jeg -eller rettere sagt virksomheden jeg
> arbejder i, kunne få fat i sådan et stykke software.

Det gør der da, hvis du bruger Windows kan du markere alle de dokumenter du
vil udskrive og højreklikke på dem. Derefter vælger du udskriv og alle
dokumenterne bliver sendt til printeren...
Du kan også vælge alle dokumenter i en mappe ved at klikke på et af dem og
derefter trykke kontrol+a og kontrol+p. Så udskrives alt i mappen.

Mvh
//zigge

Fra : Misser007

Dato : 03-12-03 10:16

> [...]
> Du kan også vælge alle dokumenter i en mappe ved at klikke på et af dem og
> derefter trykke kontrol+a og kontrol+p. Så udskrives alt i mappen.

Jeg vil gerne have det skrevet ud sådan, at de ligger sæt vis...f.eks.
sæt1 - sæt 100 i en bunke og sådanne bunker skal jeg måske have 50 af...nå
ligemeget, kan ikke forklare det.

Trine

Fra : Steph - Gamesweb.dk

Dato : 03-12-03 14:31

Jeg ved at Ofice har et program hvor du kan issæte forskelige filer og
derfra juster et samlet projekt... Give sidenumre og printe ud som du har
lyst...
Jeg kan ikke lige huske hvad det heder, det var noget i stil med "Projekt"
eller "Folder" men det kan nu godt hede noget andet... Det er noget man kan
vælge at instalere når du instalere de nyere office pakker...
Jeg tror at det er lige det du skal bruge.
Jeg skriver tilbage hvis jeg kommer i tanke om hvad det hed...
Hilsen Steph

Fra : Henning

Dato : 13-12-03 03:14

"Steph - Gamesweb.dk" <info@firben.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg tror at det er lige det du skal bruge.
> Jeg skriver tilbage hvis jeg kommer i tanke om hvad det hed...

Mon ikke det Microsoft Office-projektmappe du tænker på?

mvh Henning