Sprut og unge....
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 30-11-03 23:25

Hejsa.
Jeg sidder med tømmermænd fra i går men kan alligevel spekulere over dette:

Mange af dem jeg kender runder de 40 genstande om ugen (primært i weekenden)

Hvor længe kan det mon stå på uden kroppen tager varig skade?

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 01-12-03 00:22

Martin / Fårevejle wrote:
> [...]
> weekenden)
>
> Hvor længe kan det mon stå på uden kroppen tager varig skade?

Hvad om du brugte dine penge til dine tænder i stedet for til sprut??????

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 01-12-03 00:42

Så længe vi er stive er vi i live...!

Fra : Maria

Dato : 01-12-03 15:26

Mon, 1 Dec 2003 00:42:21 +0100, Martin / Fårevejle <brugtpc@hotmail.com>
skrev:

> Så længe vi er stive er vi i live...!

eller brug pengene på noget hash i stedet for tandlægen