Tranebærsaft....sur...
Fra : Allig8or

Dato : 30-11-03 22:56

Hejsa.
Er der andre steder ,end på Apoteket,man kan købe,
det man kalder "sur = usødet" Tranebærsaft...?
VH
Og God Jul....

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-11-03 23:33

"Allig8or" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Er der andre steder ,end på Apoteket,man kan købe,
> det man kalder "sur = usødet" Tranebærsaft...?
> VH
> Og God Jul....

Det ville jeg også gerne vide. Det skulle være godt med vodka!

Mvh Thomas

Fra : TPBPERfjerndette@SVE~

Dato : 01-12-03 10:45

Drink, Sex on the beach, er med tranebærsaft og vodka, og det er godt.

Per

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 01-12-03 01:28

> Er der andre steder ,end på Apoteket,man kan købe,
> det man kalder "sur = usødet" Tranebærsaft...?

Jep... det kan også købes hos Matas.

Mvh.
Mette

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-03 18:02

og hos Irma og Prima....

Fra : Allig8or

Dato : 01-12-03 18:32

"Cecilie Lytchoff Grønbech" <-> skrev i en meddelelse
> og hos Irma og Prima....
>
> "Mette Nylander Sørup" <bio_freak1@hotmail.com> wrote in message

1000 tak for svar,men,Jeg har jo en mistanke om ,at Matas's priser ligger
tæt op af apoteket's
Læs=Dyre priser.
Og vi har svjv ikke Irma eller Prima på Fyn......
Det med vodka,er ikke prøvet,det var såmænd til min gamle mor,der får
blærebetændelse x gange om året,og Jeg har hørt at tranebærsaft,skulle være
godt imod det...

VH

Fra : Padmé Amidala

Dato : 01-12-03 18:38

Nej, vi har ikke Irma og Prima på Fyn og ja, tranebærsaft er genialt til
blærebetændelse. Men du kan også bare købe alm tranebærsaft (Rynkeby, vist
nok) og blande op med vand.. det fås bla. i føtex og coopbutikkerne.
En anden mulighed kunne være, at spise tørrede tranebær. Det virker også.

VH
Padmé

Fra : Heidi

Dato : 01-12-03 21:26

Padmé Amidala wrote:
> [...]
> coopbutikkerne.
> En anden mulighed kunne være, at spise tørrede tranebær. Det virker

Såvidt jeg ved kan man også købe tranebærpiller - ved dog ikke om
de har samme gode effekt.
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Allig8or

Dato : 02-12-03 11:56

> [...]
> Hejsa.
> Er der andre steder ,end på Apoteket,man kan købe,
> det man kalder "sur = usødet" Tranebærsaft...?

VH