Lenskjold
Fra : John Lenskjold

Dato : 30-11-03 16:25

Hej

Det er første gang er første gang jeg skriver i denne nyhedsgruppe. Så jeg
beder om forståelse for, hvis jeg ikke lige ved helt hvordan man gebærder
sig.

Men jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om min fars slægt.
Efternavnet Lenskjold, er jo ikke så almindeligt. Så hvis nogle kunne give
mig nogle gode råd, eller skulle nogle have informationer om
Lenskjold-slægten, vil jeg blive utrolig glad.

På forhånd tak
John Lenskjold

Fra : Jørgen Kobel

Dato : 30-11-03 18:01

"John Lenskjold" <jedi_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig nogle gode råd, eller skulle nogle have informationer om
> Lenskjold-slægten, vil jeg blive utrolig glad.

Hej John

Jeg kender en Poul Lenskjold fra 18-01 1928
Han er pensioneret læge og bor i Rudkøbing.
Han har flere børn og du er måske en af dem ?

Hans forældre kender jeg ikke, men har fundet en gravsten på
Fredericia kirkegård og Poul erklærede at det var hans far.
Han var stabssergent.

Poul, som kaldes Pollerik i daglig tale, kan sikkert hjælpe dig med
familien.

Lad mig høre fra dig på jkobel@post2.tele.dk

Med venlig hilsen

Jørgen Kobel ( er fætter til Pouls sidste hustru )

Fra : Jørgen Kobel

Dato : 30-11-03 20:21

"Jørgen Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Lad mig høre fra dig på jkobel@post2.tele.dk
>
> Med venlig hilsen
>
> Jørgen Kobel ( er fætter til Pouls sidste hustru )

I fortsættelse af ovenstående, så fandt jeg på www.krak.dk 133 personer med
efternavnet Lenskjold.

Mvh. J.kobel

Fra : Jette Toftegaard Ped~

Dato : 30-11-03 19:47

Ved søgning på familysearch findes en enkelt Lenskjold:
Thomas Peter LENSKJOLD
Sex: M

Event(s):
Birth: 25 Mar 1878 Place: <Aalborg, Aalborg, Denmark>
Christening: 11 May 1878 Place: Aalborg, Aalborg, Denmark

Parents:
Father: Thomas Peter THOMSEN
Mother: Ane Sofie JORGENSEN

Med venlig hilsen
Jette Pedersen
Kolding

> [...]
> mig nogle gode råd, eller skulle nogle have informationer om
> Lenskjold-slægten, vil jeg blive utrolig glad.

begin 666 invisible.gif
M1TE&.#EA`0`!`)'_`/___P```/___P```"'_"T%$3T)%.DE2,2XP`M[M`"'Y
6! $```(`+ `````!``$```("5 $`.P``
`
end

Fra : aljorge

Dato : 05-12-03 01:15

"John Lenskjold" <jedi_dk@hotmail.com> wrote in

> [...]
> give mig nogle gode råd, eller skulle nogle have informationer om
> Lenskjold-slægten, vil jeg blive utrolig glad.

det ligger faktisk således at jeg har en tidligere kollega (dansker,
naturligvis) her i spanien med efternavnet Lenskjold - jeg sender
ovenstående videre til ham.......

mvh Allan