Erfaring med Alcatel 735?
Fra : Martin

Dato : 30-11-03 14:00

Hejsa,

Er der nogen herinde der har erfaring med Alcatel 735?
Telekæden køre jo et tilbud hvor du får den for kr. 999,- med kr. 480,-
minutters taletid hos CBB, hvilket jo virker rimelig billigt...

Sidste gang jeg købte en Alcatel var jeg MEGET skuffet, men hvad, jeg er jo
også vant til Nokia telefoner.

Mvh
Martin

Fra : dj

Dato : 30-11-03 23:57

> [...]
> minutters taletid hos CBB, hvilket jo virker rimelig billigt...
>
> Sidste gang jeg købte en Alcatel var jeg MEGET skuffet, men hvad, jeg er

Hej

Jeg har invisteret i en alcatel 735, efter at ha haft en Nokia 7250 et par
måneder, og kan kun sige at jeg er yderst tilfreds...!

Syntes den har nogle fornuftige funktioner/specifikationer, og et udmærket
design....!

Mangler i mine øjne kun bluetooth!

/Frank

Fra : Martin

Dato : 01-12-03 00:06

> Jeg har invisteret i en alcatel 735, efter at ha haft en Nokia 7250 et par
> måneder, og kan kun sige at jeg er yderst tilfreds...!

Hvordan er menuer osv.

> Syntes den har nogle fornuftige funktioner/specifikationer, og et udmærket
> design....!

Den sidste Alcatel jeg havde, var en værre gang plastikmøg, det er denne
ikke?
Er der noget specielt ved den, der er at foretrække i forhold til Nokia?

> Mangler i mine øjne kun bluetooth!

Ja, det giver jeg dig ret i.

> /Frank

/Martin

Fra : Mcisten

Dato : 01-12-03 13:42

Hvordan er kalenderen på den ?

Mvh MCisten

Fra : dj

Dato : 01-12-03 23:12

Kalenderen har en rigtig fornuftig visning af dage, uger og måneder....jeg
har ihvertfald stor nytte af den!

Men igen, smag og behag!

Ville give telefonen 8 ud af 10 mulige stjerner ( hvis den skulle
karakter-gives)

/Frank

Fra : Martin

Dato : 01-12-03 23:38

Hvad med alarmen?

Er det muligt at sætte den til at ringe hver morgen kl. 08? Eller skal det
stilles hver dag?

Mvh
Martin

Fra : dj

Dato : 02-12-03 07:20

> Hvad med alarmen?
>
> Er det muligt at sætte den til at ringe hver morgen kl. 08? Eller skal det
> stilles hver dag?

ja, det er det, der er en punktlig og daglig alarm!

virker fint!

/Frank