Safari Safari Safari
Fra : David Blangstrup

Dato : 29-11-03 15:40

Kan I se min side i Safari (klik min sig)? Jeg kan nemlig godt selv, men
der er en der siger, at han får en XML PARSING ERROR. Jeg kan ikke
forstå det, for vi får begge serveret siden fra samme sted - ude i byen.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-11-03 17:14

David Blangstrup wrote:

> Kan I se min side i Safari (klik min sig)? Jeg kan nemlig godt selv, men
> der er en der siger, at han får en XML PARSING ERROR. Jeg kan ikke
> forstå det, for vi får begge serveret siden fra samme sted - ude i byen.

Ja, men der er intet indhold på dit index, på nær menuen til venstre.

--
Skiller Soupen ??
Prøv Thunderbird http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/ Naar en

See yea
Henry Lerche Madsen

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-11-03 17:28

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Ja, men der er intet indhold på dit index, på nær menuen til venstre.

Tak. Løsningen er åbenbart, at det er den 'gamle' Safari fra Mac OS X
10.2.8 eller tidligere. Enten er den for striks eller også er der nogle
bugs, der er blevet kvast i den nye.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende