Erfaring med www.monatel.dk!!!
Fra : N. Hansen

Dato : 28-11-03 16:10

Er der nogen der har handlet med dem http://www.monatel.dk/???
hører gerne jeres erfaringer

MVH
N.Hansen

Fra : Martin Vest Zielke

Dato : 28-11-03 17:17

Jeg har købt en T310 hos dem, men jeg fik den først 22 dage efter jeg havde
bestilt den.
Min storebror har købt en T610 der, han fik den allerede dagen efter han
bestilte!

Fra : mich00ac

Dato : 13-12-03 10:40

"N. Hansen" skrev d. 28-11-03 16:10 dette indlæg :
> [...]
>
> MVH
> N.Hansen
> Jeg har handlet med dem, og jeg gør det aldrig igen... De solgte mig
en telefon produceret uden for Europa, hvilket betyder, at der ikke er
Nokia garanti på den. Det havde de ikke fortalt mig, da jeg købte
telefonen. Den gik i stykker for mere end 3 måneder siden, og jeg kæmper
stadig for at få en ny eller pengene tilbage.

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Forst

Dato : 11-02-04 22:00

Havde overvejet at købe en Nokia 3310 til 1,-.
Men det tror jeg, ikke jeg vil alligevel, efter hvad jeg har læst her.

Du skal true dem med Forbruges Hus (tidl. Forbruger Styrelsen),
så skal du bare se hvad der sker.

Venligst
Anders