35355, hvad er det for et nummer?
Fra : Kim Emax

Dato : 27-11-03 00:39

Hey

Har haft en fortvivlet ven i røret, hans lillebror har sendt 1200! SMSer til
35355, hvad pokker dækker det nummer over?

--
Take Care
Kim Emax - master|minds: http://www.masterminds.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-11-03 19:36

Kim Emax skrev i et indlæg på usenet:
> Har haft en fortvivlet ven i røret, hans lillebror har sendt 1200!
> SMSer til 35355, hvad pokker dækker det nummer over?

Er det nemmeste ikke at spørge den omtalte lillebror ?

Ellers send en SMS til nummeret og se hvad der sker - måske kommer der
et svar .......

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Kim Emax

Dato : 28-11-03 00:37

Jan Vestergaard wrote:

> Er det nemmeste ikke at spørge den omtalte lillebror ?

han er desværre ikke ved sine fulde fem og forstår ikke et nej, er med andre
ord sat under administration

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-11-03 01:10

"Kim Emax" <newsgroup@remove-emax.dk> wrote in

> han er desværre ikke ved sine fulde fem og forstår ikke et nej, er med
> andre ord sat under administration

Prøv og søg på google efter 35355 og sms - jeg prøvede lige og fandt blandt
andet et tysk pr0n-site.
http://www.erotik-webchat.de/chatrooms/6429.html

Men med mindre han taler tysk, så forstår jeg ikke helt hvad han dog kan
have sendt 1200 sms'er til det nummer for. Hvor lang en periode er det
over?

Flemming

Fra : Kim Emax

Dato : 29-11-03 17:31

Flemming Joensson wrote:

> Prøv og søg på google efter 35355 og sms - jeg prøvede lige og fandt
> blandt andet et tysk pr0n-site.
> http://www.erotik-webchat.de/chatrooms/6429.html

Der fandt jeg nu ikke noget om det nummer, har også prøvet at google, uden
held

> Men med mindre han taler tysk, så forstår jeg ikke helt hvad han dog
> kan have sendt 1200 sms'er til det nummer for. Hvor lang en periode
> er det over?

en måned

Fra : Flemming Joensson

Dato : 30-11-03 15:35

> Der fandt jeg nu ikke noget om det nummer, har også prøvet at google,
> uden held

Det stod som deres SMS nummer i en cached udgave på google. Jeg kan heller
ikke finde det på selve siden, ej heller i metatags.

Av

Held og lykke med det
Flemming