8210 display fejl - hjælp søges.....
Fra : Leif

Dato : 25-11-03 21:52

Jeg har en 8210 der gør flg.:

Når der trykkes på højre kant af displayet
eller på området mellem displayet og højtaleren,
går displayet ud - tlf. virker stadig.

Måske har fejlen været omtalt før, men bag TDC's
tremmer kan jeg ikke finde ældre indlæg end 28.08.2003.

Alle gode råd er velkomne,
På forhånd tak, Leif

___,
\o

/ \
.

Fra : Lars \(5000\)

Dato : 25-11-03 23:59

det drejer sig som oftest om en kontakt liste der sidder mellem display og
print... den kan skiftes let og billigt... (du kan sagtens gøre det selv)
.... det mener jeg i hvert fald :)

Fra : Leif

Dato : 26-11-03 06:29

Jeg har været inde ved den - renset den forsigtigt.

Hvor købes en ny?

Mvh, Leif

Fra : Lars \(5000\)

Dato : 26-11-03 12:15

engang kunne de købes i thansen... Ellers kan du kontakt et TDC service
center...