cover til 5210
Fra : Maria

Dato : 24-11-03 17:14

Hvor finder jeg billige cover til 5210?

--
mvh.
Maria

Fra : JMo.

Dato : 24-11-03 17:19

Maria <sletmaria@sletfjong.dk> wrote in newsry5gowpwv45exk@news.tele.dk:

> Hvor finder jeg billige cover til 5210?

Husk at tjekke om de er vandtætte - min erfaring er, at de fleste
uoriginale ikke er.

Fra : Maria

Dato : 24-11-03 20:13

Mon, 24 Nov 2003 16:19:04 +0000 (UTC), JMo. <ns_sf012@mohr.cx.invalid>
skrev:

> Maria <sletmaria@sletfjong.dk> wrote in
> newsry5gowpwv45exk@news.tele.dk:

> Husk at tjekke om de er vandtætte - min erfaring er, at de fleste
> uoriginale ikke er.

Av ja, det er jo ikke så smart hvis de ikke er

--
mvh.
Maria

Fra : Maria

Dato : 24-11-03 20:14

skrev:

> Maria <sletmaria@sletfjong.dk> wrote in
> newsry5gowpwv45exk@news.tele.dk:

> Husk at tjekke om de er vandtætte - min erfaring er, at de fleste
> uoriginale ikke er.

Dem fra T-hansen hvordan er de?

--
mvh.
Maria

Fra : JMo.

Dato : 24-11-03 22:01

Maria <sletmaria@sletfjong.dk> wrote in newsry5o0ut8v45exk@news.tele.dk:

> Dem fra T-hansen hvordan er de?

Dunno.. Har ikke prøvet dem. Men prøv at sende dem en mail, og spørg om de
er vandtætte. Forhåbentligt ved de det...