Spil til Siemens S55
Fra : Thomas B

Dato : 24-11-03 10:08

Findes der ikke en side hvor man kan downloade spil..og betale samt
downloade uden at skulle bruge telefonen.

Mvh. Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-03 10:39

"Thomas B" <tb_aalborg(fjern)@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der ikke en side hvor man kan downloade spil..og betale samt
> downloade uden at skulle bruge telefonen.

Jo da!

Du finder et par spil her http://www.siemens-java.com/

Helmut Lotti

Fra : Thomas B

Dato : 25-11-03 14:16

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas B" <tb_aalborg(fjern)@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jo da!
>
> Du finder et par spil her http://www.siemens-java.com/

Jeg er på jagt efter et spil der hedder summer ski.
kan ikke finde et sted at købe det.. Kan godt finde dem der har lavet
spillet men ikke hvor det kan købes.

Mvh. Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-03 14:41

> Jeg er på jagt efter et spil der hedder summer ski.
> kan ikke finde et sted at købe det.. Kan godt finde dem der har lavet
> spillet men ikke hvor det kan købes.

Hejsa!

Prøv denne side: http://www.myt610.net/Java%20Games.php

Der står ganske vidst at det er til SE T610, men de virker fint på min SL55!

Helmut Lotti

Fra : Thomas B

Dato : 25-11-03 15:10

> Prøv denne side: http://www.myt610.net/Java%20Games.php
>
> Der står ganske vidst at det er til SE T610, men de virker fint på min
SL55!

Dur spil fra en sl55 på en s55.

mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-03 15:06

> Dur spil fra en sl55 på en s55.

Da begge modeller understøtter Java, er svaret ja!

Helmut Lotti