Nummer modtages, men ikke navnet ???
Fra : BHR

Dato : 22-11-03 12:19

Jeg har en Nokia 3330 som normalt viser både nummer og navn på den som
ringer mig op, hvis jeg på forhånd har indtastet navn og nummer på personen.
Mærkeligt nok er der een person som ringer fra en Nokia 5110 der kun viser
nummeret men ikke navnet.

Jeg har flere gange slettet nummer og navn og indtastet det en gang til, men
det hjælper ikke spor.

Findes der en forklaring????

Fra : Jimmy

Dato : 22-11-03 13:33

"BHR" <bhrFJERN@email.dk> wrote in message
> [...]
> nummeret men ikke navnet.
>
> Jeg har flere gange slettet nummer og navn og indtastet det en gang til,

Prøv med og uden +45 foran.

Mvh
Jimmy

Fra : BHR

Dato : 22-11-03 14:42

Tak for svar, men jeg har nu prøvet at slette +45 og det hjælper ikke. Når
Nokia 5110 ringer skrives der +45 og nummeret.

Andre ideer??

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 22-11-03 15:01

"BHR" wrote in message news:bpnp1t$8rn$1@news.cybercity.dk...
> Andre ideer??

Prøv at checke alle dine navne igennem for at se om nummeret skulle have
sneget sig derind under på en underlig måde. Hvis nummeret står mere end ét
sted bliver telefonen forvirret, og skriver kun nummeret... Kig også om det
skulle være på den anden hukommelse end du bruger (sim/telefon).

Hygge...
Daniel

Fra : BHR

Dato : 23-11-03 18:07

> [...]
det
> skulle være på den anden hukommelse end du bruger (sim/telefon).

Hurra - det hjalp. Ved en nøje gennemgang af alle indlagte telefonnumre
viste det sig at 2 forskellige navne havde samme nummer. Jeg slettede det
forkerte, og nu virker det som det skal. TAK!

Fra : Anders Forst

Dato : 09-02-04 09:43

Det kunne jo være at vedkommende har taletidskort..

Venligst
Anders