Splitte en T-310 ad
Fra : Kim

Dato : 19-11-03 14:17

Hvordan pokker splitter man en Ericsson T-310 ad ?
Jeg kan få bagstykket af, og det lille sorte stykke foroven
bagpå, og skrue de 2 små torxskruer ud. Men jeg kan ikke
komme videre. Er dte bare "vold" der skal til ?
Jeg skal have repareret frontglasset...

Mvh, Kim

Fra : Mr.Unlock

Dato : 19-11-03 15:36

der sidder 6 torx du skal have af ....absolut ingen vold er nødvendig

Fra : Kim

Dato : 19-11-03 18:22

"Mr.Unlock" <FJERNES_MrUnlock@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> der sidder 6 torx du skal have af ....absolut ingen vold er nødvendig

Hmm..Hvor sidder de ? Jeg har de 2 ude, som sidder under
det sorte cover for oven, over batteriet.
Jeg kan ikke finde flere skruer....

Mvh, Kim

Fra : Mr.Unlock

Dato : 19-11-03 20:18

der sidder 2 under det nederste cover meget LILLE klap hvor vibratoren
sidder, og i toppen under den store del (sort) hvor det klare glas (
DISPLAYET ) sidder sammen med joystikket som også skal afmonteres.
MVH
Esben

Fra : Kim

Dato : 19-11-03 22:11