N6600 som gprs modem til ipac
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 19-11-03 13:28

Hej alle

Jeg har fået min Nokia 6600 til at tjekke email via iMAP4, jeg kan bruge
GPRS til at surfe og det hele virker som det skal. Meeeeeen. Når jeg vil
bruge min 6600 som gprs modem til min Compaq iPAQ 3870 så vil det ikke mere.
Jeg kan sagtens via bluetooth forbinde de 2, men når jeg vil tjekke min mail
på iPAQ'en så ringer den op til *99#, jeg får G på telefonen i ca. 3
sekunder, så lukker den ned igen. Jeg ved ikke om det er opsætningen,
brugernavnet, passworded eller hvad det er, jeg får ingen fejl, så jeg er
lidt blank.

Hjælp søges.

Bo

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 22-11-03 11:03

"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> wrote in

> [...]
> igen. Jeg ved ikke om det er opsætningen, brugernavnet, passworded
> eller hvad det er, jeg får ingen fejl, så jeg er lidt blank.

Husk du skal ikke bruge brugernavn og password til opkaldsforbindelsen.