Dualsim.dk ... Ingen anbefaling herfra ...
Fra : anders majland

Dato : 18-11-03 13:29

4/11/2003 bestilles Sim Doctor og 5 super sim kort - og pengene
overføres.
5/11/2003 Pengene er indgået på Danske Futures / Dualsim's konto
13/11/2003 Jeg ringer og rykker og bliver loveret levering senest
17/11/2003
18/11/2003 Jeg ringer og rykker. Telefonisten hos dualsim beder mig
ringe til Danske Futures på 3940 4800, Telefonisten der kan kun tage en
besked, og lover at der vil blive ringet tilbage "snart". Det var for
3.5 time siden

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Janner

Dato : 18-11-03 13:48

Nogen der har erfaringer med "sim doctor" så man kan klone et kort ?
.......... Jeg har det nemlig sådan at jeg gerne ville bruge en telefon til
job , og en anden når jeg holder fri ... Så en kloning af sim kortet ville
være perfekt. De løsninger TDC har med dualkort er ikke gangbare da man fra
kort 2 ikke kan vise nummer når man ringer samt modtage og sende sms
beskeder.

Hygge

Jan

Fra : Fischer

Dato : 18-11-03 14:16

> Nogen der har erfaringer med "sim doctor" så man kan
> klone et kort ?

Det skulle man kunne. Men der er jo næsten heller ingen grænser for hvad de
lover.

Og jeg har endnu ikke hørt nogen test af rigtige levende mennesker.
Så jeg afventer lidt endnu.

*Fischer

Fra : Brian Larsen

Dato : 18-11-03 15:14

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så jeg afventer lidt endnu.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

Jeg har bestilt og modtaget et dual sim kort til min nokia 6310i.

Min erfaring med dette produkt er ikke for god, for det kan ikke sidde under
batteriet ihvertfald ikke uden at skulle trykke meget hårdt og det vil jeg
ikke forsøge. På emballagen står der at den passer til nokia 3310, 5510,
3350, 3330,3315, 6210. Ikke noget om 6310 men den er jo også magen til 6210.
Kunne heller ikke få den ind i en 3310.

Endvidere står der under installation på emballagen
:
1. Double sim card can select one card to work automatically after power on
the mobil phone. If you want to use another sim card please power off the
mobil phone, three seconds later then power on again.

2. Please setting card divert on mobile if you want tp use two sim card
synchronously on the mobil phone (divert the second sim card calss to the
first card when the first card is working)Please setting meet communication
function on your mobile phone if need multi-communicate.

Jeg har altså ikke kunnet prøve det da det ikke kan sidde i min telefon, men
umiddelbart passer det ikke det de siger at man kan have to kort samtidig.
Virker i det hele taget som noget billigt asiatisk skrammel.

Har skrevet til dem for at hører hvordan man returner skidtet.

Brian

Fra : Fischer

Dato : 18-11-03 16:10

> [...]
> want to use another sim card please power off the
> mobil phone, three seconds later then power on again.

Det ser jo grangiveligt ud som om Dualsim binder alle en historie på ærmet.

> [...]
> when the first card is working)Please setting meet
> communication function on your mobile phone if

Ja, sådan er det jo let at få mange "aktive" numre. Men taletidskort kan jo
ofte kun viderestille til telefonsvareren.

Rystende .........

*Fischer

Fra : Jensb

Dato : 18-11-03 16:55

> Ja, sådan er det jo let at få mange "aktive" numre. Men taletidskort kan
jo
> ofte kun viderestille til telefonsvareren.

Ja og så koster det jo også penge at viderestille (gør det ikke?) Jeg mener
da at man kommer til at betale minuttakst for viderstilte opkald, og så kan
det jo pludselig godt blive dyrt, hvis man også skal til at betale for alle
de opkald man modtager.

Jens

Fra : Fischer

Dato : 18-11-03 18:15

> Ja og så koster det jo også penge at viderestille (gør det ikke?)

Jo, netop. Det er det der gør hele latterligt.
"Man kan godt have 2 aktive numre på én gang ..... det koster bare kassen".

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 19-11-03 08:54

> Jo, netop. Det er det der gør hele latterligt.
> "Man kan godt have 2 aktive numre på én gang ..... det koster bare kassen".

Mobilselskaberne kunne nu godt indføre gratis videreindstilling når der er tale
om en netsintern viderestilling. Der er ingen fornuftig grund til at det ikke
kan gøres gratis. Mig bekendt har ét eller flere af de tyske mobilselskaber det
på den måde.

-cb

Fra : Jørgen

Dato : 19-11-03 08:41

De løsninger TDC har med dualkort er ikke gangbare da man fra
> kort 2 ikke kan vise nummer når man ringer samt modtage og sende sms
> beskeder.

Er du sikker på det?? Du kan da nemt sende og modtage SMS'er på begge kort

Fra : anders majland

Dato : 19-11-03 00:08

> [...]
> ringe til Danske Futures på 3940 4800, Telefonisten der kan kun tage
> en besked, og lover at der vil blive ringet tilbage "snart". Det var

De ringede ikke tilbage idag - så jeg har skrevet en mail til dem

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-11-03 01:38

On Wed, 19 Nov 2003 00:08:10 +0100, "anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>De ringede ikke tilbage idag - så jeg har skrevet en mail til dem

Du får heller ikke svar på mail. Har 2 emails afsted og de har ikke
svaret på den 1 endnu.
Flemming Jacobsen