Tastatur til Siemens S-55
Fra : Tommy T - Odense

Dato : 17-11-03 22:12

Hej i gruppen.
Kan man købe et nyt tastatur til en Siemens S-55...?
Jeg var så uheldig at tabe dyret, så et par af tasterne sidde helt i bund.
De virker stadig, men den er meget dårlig at skrive SMS-er på.
Mvh Tommy T - Odense
--
Hvis Du møder nogen uden et smil på læben, så stik dem et af dine!
http://www.tommy-t.webbyen.dk - Min egen hjemmeside

Fra : David Holm

Dato : 18-11-03 06:54

Tommy T - Odense wrote:
> [...]
> Jeg var så uheldig at tabe dyret, så et par af tasterne sidde helt i
> bund. De virker stadig, men den er meget dårlig at skrive SMS-er på.
Prøv www.mobiltec24.de under mobilse telephony -> mobile accessories ->
siemens -> s55 -> spare parts

mvh

David

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 18-11-03 10:29

"Tommy T - Odense" <tommy.t(no-spam)@get2net.dk> writes:
>Kan man købe et nyt tastatur til en Siemens S-55...?
>Jeg var så uheldig at tabe dyret, så et par af tasterne sidde helt i bund.
>De virker stadig, men den er meget dårlig at skrive SMS-er på.

Der skete noget lignende for mig. Jeg gik ind i en bordkant. Men
afleverede den blot til TDC, som reparerede den uden at kny. Og lånte mig
en telefon i ventetiden.

Mange hilsner

Kasper Hyllested