"Peter" <bruneivan@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:9dbd5e6f.0311170809.43345e9d@posting.google.com...
> Da jeg i går, søndag, ville opsige et TDC Mobil-abonnement blev jeg
> mødt med beskeden om at det ikke kunne lade sig gøre i weekenden.
>
> Okay, tænkte jeg. De kan/vil åbentbart ikke finde ud af at trykke på
> knappen til opsigelse når det er lørdag/søndag!
>
> Idag prøvede jeg så lykken igen, men desværre havde TDC Mobil sendt
> samtlige medarbejdere, der kan opsige et abonnement, på
> efteruddannelse. Hm...
>
> Den stakkels kundesupporter jeg snakkede med følte sig straks meget
> angrebet og begyndte at snerre af mig.
> Indtil videre ser det ud til at jeg kan ringe til dem i morgen og håbe
> på at der ikke er noget i vejen
>
> Synes det er bemærkelsesværdigt hvor svært TDC kan have ved at opsige
> et abonnement, er der andre der har haft lignende problemer med
> opsigelse hos TDC, eller andre?
>
> Med venlig hilsen
>
> Peter
hej Peter
send et anbefalet brev med dato og dato for opsigelse så er det ikke dit
problem at de er på efteruddannelse det virker ret plat at de siger det til
dig så er der da endnu en grund til at opsige den tlf.
th