telefonsvarer delay
Fra : Onkel Ond

Dato : 13-11-03 23:15

Hejsa

Er der mon nogen her, der kan forklare mig hvorfor jeg på min nokia3410
ikke kan bestemme hvor lang tid tlf. skal ringe, før tlf. svareren slår
til? Jeg har mulighed for at se, at forsinkelsen er 30 sek., men ikke
for at ændre på den -det forekommer mig at det var muligt på min gamle
3210, men det er på den anden side så længe siden at jeg kan huske galt.
Nogen bud? 30 sek. er jo lang tid at vente på en tlf. svarer, det ville
være rart at kunne sætte den til 10 eller 15...

Mvh
Jakob Færch-Jensen

--
"Og hvis det er OT, så giv en venlig henvisning til rette sted,
istedet for at svinge det hellige sværd og starte en laaaang

Fra : Christian

Dato : 13-11-03 23:26

Fra sonofon.dk (Ved ikke om det virker med andre selskaber)

Det er muligt at ændre tidsfaktoren for viderestilling. Normalt vil den være
15 sek. Dette kan du ændre ved følgende procedure:

Tast:
* * 61 * nummer der viderestilles til * 11 * tid # grønt rør

Der kan vælges 5-10-15-20-25 eller max. 30 sekunder før viderestilling.

Mvh Christian

Fra : Onkel Ond

Dato : 13-11-03 23:46

Det virkede sgu. Tak for et hurtigt svar :)
/Jakob