Er denne NG ved at blive ødelagt
Fra : Morten Laursen

Dato : 17-04-01 10:08

Hej NG.

Nu har jeg i et par uger ikke været inde på denne dejlige gruppe, men en
hurtig gennemgang idag af de indsendte artikler er reklameindslag for
jagtformidling. Jeg har ikke noget imod jagtformidling - men det er vej ikke
det som lige var meningen. Mange af indlægene er iøvrigt sendt af andre end
jagtformidling - hvordan kan det være ?

Er det bare mig som er blevet lidt mavesur her efter påsken.

MVH
Morten Laursen

Fra : PJ

Dato : 17-04-01 14:46

NEJ NEJ kære Morten Larsen - du har så evigt ret i det med Jagtformidling.
Vi er flere her på godset der bare p.g.a. denne "SPAM" - ikke vil have noget
med Jagtformidlingen at gøre. Nå spøg til side - Det er da OK at
Jagtformidling engang imellem sender oplysning om deres eksistens - MEN at
skrive til os hvergang de slår en pr.. - det er sku`for meget - mener flere
her i sognet ---. Konklusion - " spar på krudtet " - men stop ikke helt.
MVH
Pierre Jakobi

Fra : Morten Laursen

Dato : 22-04-01 08:38

Hej igen med alle som har været med i denne snak.

Hvis jeg kan tillade mid, at summere lidt på de foorskellige indlæg, så må
det være en opfordring til jagtformidling om fortsat at komme med indlæg i
denne NG. Det ville f. eks være fint med et indlæg pr. uge som fortæller, at
nu er der kommet x antal nye tilbud som kan ses på jagtformidling. Alle er
jo enige om, at det er en god service - blot den er doseret i de rette
mængder.

Tak for snakken.

mvh
Morten Laursen