Hvordan tjekker man software version ???
Fra : Jan

Dato : 13-11-03 19:29

Hejsa

Har en Ericsson T68i og vil høre om der er nogen der ved hvordan jeg tjekker
software version på den og hvilken version der er den seneste og nyeste ??

Jan

Fra : Jens

Dato : 14-11-03 09:02

> Har en Ericsson T68i og vil høre om der er nogen der ved hvordan jeg
tjekker
> software version på den og hvilken version der er den seneste og nyeste ??

Tryk -> * <- <- * <- * 1 1

Brug joysticken for pil.

Nyeste sw er: R8A015

Mvh
Jens

Fra : Jan

Dato : 14-11-03 09:26

Jeg oplever nogen gange at folk ikke kan høre mig og jeg sagtens dem -
tænkte på om det kunne være min software der driller osv...
Min software version hedder R5C001

Hvad kan jeg gøre for at få den opdateret - der er stadig garanti på og den
er købt i en sonofon butik.

Jan

Fra : Jens

Dato : 14-11-03 11:08

> Jeg oplever nogen gange at folk ikke kan høre mig og jeg sagtens dem -
> tænkte på om det kunne være min software der driller osv...
> Min software version hedder R5C001

Jeg har netop fået opdateret fra denne version. Har dog ikke oplevet dit
problem, men havde problemer med "ustabil celleinformation". Det er løst
100% nu.

Under alle omstændigheder, så vil jeg anbefale opdatering inden for
garantiperioden. Måske det løser ovennævnte problem? Ihvertfald får du
reduceret risikoen for andre problemer og også lidt hurtigere menuer.

> Hvad kan jeg gøre for at få den opdateret - der er stadig garanti på og
den
> er købt i en sonofon butik.

Jeg ville gå til forhandleren, evt. en anden Sonofon butik. Alle Ericsson
forhandlere bør kunne foranledige opdatering, men det går sikkert nemmes hos
sælgeren. I praksis skal telefonen så sendes til servicecenter, og du venter
sikkert i en god uges tid.

Du kan også lave en aftale direkte med et af servicecentrene (se herunder)

Mvh
Jens

Teleservice Next to You
Banegårdspladsen (Hovedbanegården)