Ny mobil - hvem har det bedste tilbud her ~
Fra : Henrik

Dato : 13-11-03 17:59

http://www.telek.dk/?mod=produkt&id=337
http://www.telek.dk/?mod=produkt&id=350

er der kommentarer til disse tilbud?

eller andre der er bedre?

Fra : Kostas

Dato : 14-11-03 08:06

Henrik <henrik1234567890@hotmail.com> wrote in
news:u0e7rv8a5mhbnm54fsp7lhflmd4c3bvdq5@4ax.com:

> http://www.telek.dk/?mod=produkt&id=337
> http://www.telek.dk/?mod=produkt&id=350
>
> er der kommentarer til disse tilbud?
>
> eller andre der er bedre?

Alt efter hvad du har idag...

Men jeg ville vælge T68i frem for Nokia'en. Du får så meget mere i den
lille smarte telefon.

mvh

Kostas

Fra : Cox

Dato : 14-11-03 12:57

On 14 Nov 2003 07:05:42 GMT, Kostas wrote:

> [...]
>>

> Alt efter hvad du har idag...
>
> Men jeg ville vælge T68i frem for Nokia'en. Du får så meget mere i den

Ville helt sikkert træffe det samme valg - og derudover overveje om min
gamle mobil ikke er mere værd end de 200,- der tilbydes i byttehandlen.

TC

Fra : Kostas

Dato : 14-11-03 13:29

Cox <no@mail.invalid> wrote in news:1fkui8cifh1pn$.1opm8yqar7652$.dlg@
40tude.net:

> [...]
min
> gamle mobil ikke er mere værd end de 200,- der tilbydes i

helt sikkert - skaf en gammel telefon og giv dem i bytte. Evt i gruppen
- der er vel altid en der har noget gammelt skrammel liggende. Jeg har
brugt en del Ericsson 628 og 337 til det formål...

mvh

Kostas

Fra : cybamerc

Dato : 14-11-03 15:05

Henrik <henrik1234567890@hotmail.com> wrote in message news:<u0e7rv8a5mhbnm54fsp7lhflmd4c3bvdq5@4ax.com>...
> http://www.telek.dk/?mod=produkt&id=337
> http://www.telek.dk/?mod=produkt&id=350
>
> er der kommentarer til disse tilbud?

Debitel har de to telefoner til kr. 29,-. Og f.eks. en Samsung C100
til kr. 199,-.

Overvejer selv en ny telefon. Kan godt li' Samsung'en; men er lidt
bekymret over batterilevetiden. Er der nogen, der kan sige om
batterilevetiden er markant ringere end f.eks. T68i? Er det også
rigtigt, at alarm-funktionen ikke fungerer med telefonen slukket?

Fra : Cox

Dato : 14-11-03 15:58

On 14 Nov 2003 06:04:38 -0800, cybamerc wrote:

> Debitel har de to telefoner til kr. 29,-. Og f.eks. en Samsung C100
> til kr. 199,-.

Kig lige nærmere på abonnements-vilkårene hos Debitel. Deres
fødselsdags-"tilbud" koster dig ca. 200,- om måneden i 6 måneder! Med
oprettelse og evt. oplåsning kommer telefonen til at stå i ca. 1400,-
hvilket er dyrere end en ny tlf. uden abonnement.

TC

Fra : Jakob

Dato : 14-11-03 17:10

> fødselsdags-"tilbud" koster dig ca. 200,- om måneden i 6 måneder! Med
> oprettelse og evt. oplåsning kommer telefonen til at stå i ca. 1400,-
> hvilket er dyrere end en ny tlf. uden abonnement.

Er det ikke kun 100 kr om måneden, nu må du lige være lidt fair.

Hygge

Jakob

Fra : Fischer

Dato : 14-11-03 17:31

> Er det ikke kun 100 kr om måneden, nu må du lige være lidt fair.

1. Nej, det er 2 x 99,- kr. om måneden de første 6 måneder. Prøv at læse
vilkårene for Debitels "fantastiske" fødselsdags-abonnement.

2. Hvorfor skal man være fair overfor Debitel, der som du nu har opdaget,
gør alt for at sløre hvad den faktiske pris for deres abonnementer er.

*Fischer

Fra : cybamerc

Dato : 14-11-03 20:47

Cox <no@mail.invalid> wrote in message news:<kebzmu4z48jb.105nu9ha9huz9.dlg@40tude.net>...

> Kig lige nærmere på abonnements-vilkårene hos Debitel. Deres
> fødselsdags-"tilbud" koster dig ca. 200,- om måneden i 6 måneder!

Hrm... jeg havde overset "fødselsdagspakken". Hvad består den egentlig af?

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-11-03 20:13

cybamerc@yahoo.com (cybamerc) schrieb:
> Cox <no@mail.invalid> wrote in message

> Hrm... jeg havde overset "fødselsdagspakken". Hvad består den egentlig
> af?

Du "får lov til" at betale 5 x 99 kr. mere for din telefon.

Godt nok får du også ét års gratis abonnement efter de første dyre seks
måneder, men gratis abonnement kan man jo få mange steder allerede fra
første dag.

-cb